9 Temmuz 2016 Cumartesi

Kurtlara Söyle Eve Döndüm - Carol Rifka Brunt | Kitap Yorumu


Aşk insanı büyütür; önce hissettirdiği tarifsiz mutluluk sonra kaybetmenin verdiği derin acıyla...

Günün birinde kimselere bahsedemeyeceğiniz türde bir sevgiye kapılırsanız?

En derine gömmeniz gereken ve ne kadar uğraşsanız da bir türlü peşinizi bırakmayan. Yok olup gideceğine zamanla daha da büyüyerek varlığınızı kaplayan ve sonunda ta kendiniz olup size dönüşen bir sevgiye?

Her bitişin yeni başlangıçlara açılan bir kapı olduğunu hatırlatan Kurtlara Söyle Eve Döndüm, önyargıların yalnızca gerçek sevgiye boyun eğdiğinin de güzel bir kanıtı...
Hımm... Sanırım şu sıralar duygusal anlamda tam bir öküzüm.Çünkü bu kitaptan hiç duygusal bir şey alamadım kendime hatta elimde tam bir hafta sürünmesi de cabası.Onun yüzünden Temmuz'a kötü başlangıç yaptığımı düşünüyorum.Çoğu zaman böyle oluyor çok beğeniliyor çok konuşuluyor okuyorum konuyu güzel merak ediyorum ama okuduğum zaman istediğim gibi bulmuyorum.Kitap başlarda iyiydi dedim  yüzüncü sayfadan sonra açılacaktır yok arkadaş kitap hiç akıcı değildi ya.
Birde böyle tarif edilemeyen anlatılamayan insanın içinde ta derinlerinde hissedilen sevgi nedir bilirim ve böyle konuları severim tabi karşıdakine hissettirildiği zaman.Yarım bırakmak istemedim sonunu merak ettiğim için sonunda da bir şey olmadı :)) Tahmin ettiğim oldu ki olasıydı o da zaten başka da bir şey yok.Kitabı sevenler çok fazla eğer bu yazımı okurlarsa diyecekler homofobiksin hayır değilim herkes istediğini sevebilir sadece kitap bana istediğim duyguları hissettirmedi.
June,kitabı onun bakış açısından okuyoruz.Baş karakteri sevmediğimden de dolayı pek bir şey hissetmemiş olabilirim.Aslında kız benim kafadan orta çağ sevdiceği ama olmadı işte diğer karakter Greta'yı daha çok sevdim ve aslında onun ne hissettiklerini daha çok hissettim belki de bende bir abla olduğumdan dolayı.
Kitabın kapağını çok beğendim çok güzel olmuş gerçekten.Adı ise neden diyordum meğerse varmış onunda bir sebebi.
Greta gitmek için ayağa kalktı.Kapıya kadar yürüdü ve sonra geri döndü.Bana bakmıyordu.
''Toby'nin kimsesi yok, değil mi? Değil mi June? Peki sence benim kimim var?''
Puanım 3/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder