16 Eylül 2016 Cuma

Kızıl Nehir- John Hart | Kitap Yorumu


Eylül başında okuyamama durumundaydım aslında değildim ama Vampir Akademisi'nin dördüncü kitap Kan Sözü buna sebep oldu.Seri güzel kitaplar da güzelde ağır ilerliyor ya ,bu kitaplar hep bende böyle oldu yazar hep aynı şeyi yapıyor kitabın 300 sayfası ağır yavaş yavaş karınca misali ne oluyorsa son 100 sayfada oluyor.Siz zaten fantastik yaratıklarsınız vampirler bile yavaş neyse bende o kitabı yarım bıraktım şuan sonunu da merak ediyorum serinin.Filmini izleyeyim bari dedim onda da bütün seri yokmuş sinir oldum.Hiç kitabım kaldığında okurum artık seriyi.

Neyse çok uzattım çok konuştum.İşte kitap okuyamama döneminde bana ne iyi gelir dedim ve aldım elime polisiyeyi.Bu kitabı da kardeşimin kitaplığında buldum okumayı sever belki diye babam almıştı.Bir şeyi fark ettim bu sayede de ben eskiden polisiye okurdum sonra popüler kitaplar çıktı filan ben uzaklaştım sevdiğim türden.Geç de olsa farkına vardım artık listeme bu türü de ekleyeceğim.Kardeşimin kitaplığında diğer bulduğum polisiye Şah Mat onu da okumayı düşünüyorum.

Ve tamam yeter bu kadar gevezelik.Kızıl nehir bahsettiğim gibi polisiye.Adam'ın beş yıl sonra kasabaya dönmesiyle başlar her şey.Daha öncede bir cinayetle suçlanıp aklanmıştır ama tekrar oklar onu hedef almıştır.Olayımız tipik polisiye yine suçluyu olayın neden gerçekleştiğini bulmak.Bende bir tahminde bulundum fakat tutturamadım.Şaşırdım sonunda beklemiyordum o kişiyi.Adının Kızıl Nehir olmasının da bir anlamı var açıklanıyor kitapta ben bunu da farklı düşünmüştüm ama kıyısından köşesinden tutturdum yine.Sürükleyici merak uyandırıcıydı.Polisiye sevenler için tavsiye ederim bayramda olmama rağmen üç günde bitirdim.
Puanım 4/5

1 yorum:

  1. VA serisini seviyorum yanlış zamanı seçiyorum sanırım okumak için,yarım bırakmıyacağım kesinlikle devam edeceğim.Polisiye seviyorsan tavsiye ederim^^

    YanıtlaSil