22 Şubat 2017 Çarşamba

Haftanın Filmler #7


Bu ay sanırım daha az film izliyorum az dediğimde on on beş filandır.Haftanın bir kaç gününü dizilere ayırınca öyle oldu.Yine tabi ki imdb listesini eritmeye devam bu hafta da çok kaliteli filmler izledim.

  • Can Dostum 1997
Sorunlu ama zeki bir genç ile sabırlı bir psikologun dostluğunu konu alan bir film.Eski zaman filmi olduğundan mıdır nedir film çok samimi doğal bir film.Rahmetli Robin Williams ile Matt Damon çok farklı bir ikili olmuş.Daha çok Robin Williams filmi izlemeye karar verdim bu filmden sonra sanırım hiç izlememişim denebilir.Aslında bu filmi yanlış zamanda izlemişim tam sonbahar filmi afişinden de belli zaten.Filmi gerçekten beğendim eski film olması buna etken ama güzel bir filmdi.
  • Gizli Dünya 2015 
Kutu şeklinde bir odaya tutsak edildiğinizi düşünün.Sadece bir penceresi var.Ve siz bu kutu da çocuğunuzu büyütmek zorundasınız.İnsanın içi ürperiyor filmin konusuyla.Filmin ilk yarısı gerçekten çarpıcı derecede güzeldi ama ikinci yarısı daha çok psikolojik ve daha yavaş ilerledi.Yavaş ilerlemesi sorun değil ama daha derin psikoloji olabilirdi.Ben bu filmi nedense Hugh Jackman'in oynadığı Tutsak filmi ile kıyasladım o bana daha çarpıcı geldi.O filmde daha çok psikolojim alt üst olmuştu.Bu filminde sonu güzeldi beğendim.
  • Onur Savaşı 2012
Çevresi tarafından sevilen,saygı duyulan bir insanın hayatı bir anlık iftirayla nasıl alt üst olur psikolojisi nasıl olur işte bu film bize bunu gösteriyor.Senaryo çok rahatsız edici ama bir o kadar da gerçekçi.Oyunculuk desen o da çok iyiydi.İnsanın kendi içinde verdiği savaş,çevresindekilere kendini anlatmaya çalışması aslında doğru bir şey yaparken bir anda cehennemi yaşaması ve çarpıcı son.Ağır ilerleyen bir film içinde aksiyon yok tam anlamıyla dram filmi.Film öyle ki iki tarafa da kendinizi koyuyorsunuz kendiniz de işin içinden çıkamıyorsunuz.Her iki taraf için acaba benim başıma gelse ben ne yapardım sorusu insanın beynini kemiriyor.Bilmiyorum öyle bir filmdi işte,çok da iyiydi.

7 yorum:

  1. Can Dostum'u nedense hep merak ettim, afişini çok sık görüyordum hep bir izlesem bunu düşüncesine kapılıyordum. Tabii ki bu da diğer izlemek istedim ama izlemediğim filmler gibi kaldı. :D Umarım bir ara izleyebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sürekli karşıma çıkıyordu dediğin gibi,sonunda izledim ben,gerçekten güzel bir filmdi darısı başına diyeceğim ama hiç sanmıyorum :) Belki bir gün sende seversin film izlemeyi :D

      Sil
  2. Can dostum û izlemek istiyorum esma da merak ediyor onu ikna deyim izleyelim madem. Onur savaşı da hoş ve gerçekçi bşr konuya benziyor. Güzle filmlermiş. İzlemek istiyorum. Teşekkürler önerilerin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski film olmasında mı oyuncularından mı ben çok sevdim Can Dostum'u umarım sizde seversiniz.Esma bence uyur o filmde hem uzun hem fazla hareket yok :D Onur Savaş'ı da gerçekten çok çarpıcı bir filmdi Imdb listesinde olmayı hak eden filmlerden umarım izler sende beğenirsin :D

      Sil
    2. Yok 3,5 saatlik Mandela filminde uyutmadım onu bunda da uyutmam. IMDB sini hakeden hoş bir filme benziyor. İxleyeceklerime ekledim teşekkrüelr :)

      Sil
    3. Tecrübelisin boş şans sana :D Rica ederim keyifli izlemeler :)

      Sil