7 Temmuz 2017 Cuma

TVShow Time | Dizi Takip Programı

Merhabalar uzun zamandır aklımda olan ama üşendiğim bir yazı ile buradayım.Hazır hiç bir şeyler yapamazken bunu yazıyım dedim.Bir zamanlar dizimag diye bir site vardı mutlaka duymuş kullanmışsınızdır.Dizi izleme olan bu site aniden geri dönmemek üzere kapatıldı mahkeme dava olayları filan oldu.Bende o siteyi sık kullanan biriydim.En son hangi dizinin hangi bölümünde kaldın favori bölümlerin dizinin bölümünde hangi şarkı çalıyor gibi bir çok işlevi olan bir siteydi.Dizilerin kendi içlerinde forumları bile vardı.Gerçekten kaliteli bir siteydi.Tabi bende o siteye güvenerek ne izlediğim dizileri ne de bölümleri tutardım.Aniden kapanışı darbe gibi oldu resmen.

                   

Alışkanlık ben bağlanırım dizi izleme sitesi olsa bile uzunca bir süre geri dönmesini bekledim ki sanırım şuan başkaları tarafından döndü eskiye nazaran pek kullanmasam da aklımda olan bir site.Belki bir gün dizileri indirmezsem nostaji yapar dönerim.Neyse işte ben o zaman not almaya başladım hangi dizileri izliyorum kaçıncı bölümdeyim diye.Bir kaç sene önce program arayışına girdim ve tipini şeklini beğenerek indirdim ve çok memnun kaldım.Başta basitti ama zamanla kendini geliştirdi.Premium üyelikler bile çıkarttı.

Eskiden bir diziyi bitirir ya da güncele gelir başka diziye geçerdim ama bazen maymun iştahlılığım tutabiliyor birden çok diziye başlıyabiliyorum o zamanlar bu program çok iyi oluyor.Şimdilerde eski düzenime dönmeye çalışsam da :) Kendinize özel listeler hazırlıyabiliyorsunuz ana sayfanıza widget olarak ekleyebiliyorsunuz bildirimler,bölümler hakkında tepki snaplari yayınlama gereksiz olsa da :) takip etme filan biraz biraz sosyal medyaya kayıyor ya neyse yakında hikaye özelliği de gelirse sinir olucam. :D Ben kendi halimde kullandığımdan not defteri olarak.Bazen fazla geliştirip eski düzeni bozabiliyorlar da.

Kendi profilimi de şuraya koyuyum dursun dilsahh ,android ve ios'ların marketlerinden ücretsiz indirebilirsiniz böyle program arayışında olanlara tavsiye ediyorum.İyi akşamlar ^^ 

14 yorum:

  1. Ahhh dizimag az diziler izlemedik 😄 Gerçekten bir anda kapanması kötü olmuştu.

    Yararlı bir yazı gerçekten, teşekkürler paylaştığın için öğrenmiş olduk ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizimag ya değil mi :D Rica ederim umarım arayanların işine yarar :)

      Sil
  2. Faydalu bir widget. Ben de bir göz atacagim mutlaka

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim güncel dizileri filan takip etmek kolay oluyor bölümler birikmiyor.

      Sil
  3. Ben de kullanıyorum bu uygulamayı :D Ama yeni başladığım için eski izlediğim dizilerden 2-3 tanesini ekledim sadece, güncellerle yola devam ediyorum :D Seni takip ediyorum şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben not defteri yerine kullanıyorum izlediklerim izlemeyi düşündüklerim filan derken ondan profilim baya kalabalıktır :D Güya tamamladığım dizileri de yazacağım ama ne zaman kim bilir :)

      Sil
  4. Cidden şahane bir şeye benziyor. Ben bunu arkadaşa da önereyim. Çok teşekkürler :) Not: Profildeki Simpsons dikkat çekti. Patlamış mısır tutam Maggie <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi arada daldan dala dizilere atlayanlar için gerçekten çok iyi.Umarım arkadaşının da işini görür.

      Başladım Simpsons'lara ara ara izliyorum kafa dağıtmalık iyi geliyor eğlendiriyor keyif veriyor izlerken :)

      Sil
  5. Güzel bir uygulamaya benziyor :) Öneri için teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi severlerin beğeneceği bir uygulama rica ederim :D

      Sil
  6. Dizi sevenler için faydalı olabilecek bir site. Ben genellikle dizileri indirip izlemeyi tercih ediyorum. Bölümleri arka arkaya izlemek çok hoşuma gidiyor. Eskiden, teknoloji bu kadar gelişmemişken nasıl bir hafta bekliyormuşuz bilmiyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle yapıyorum genelde özellikle geriden takip ettiklerim de ama güncele başlayınca ben hala bekliyorum bir hafta :D

      Sil
  7. heeey halen kalp atışı meryem dolunay bizim hikaye izliyooom :)

    YanıtlaSil