13 Ocak 2019 Pazar

Magisterium Demir Yılı - Holly Black , Cassandra Clare


Magisterium Demir Yılı #1
Sayfa Sayısı:496
Türü:Fantastik,Macera
Doğan Kitap 

Arka Kapak Yazısı:  Asla bir büyücüye güvenme ... 

Callum'un yaşındaki pek çok genç , onun yerinde olmak isterdi . Özel büyü yeteneklerine sahip olmak ve efsane okul Magisterium'a kabul edilmek herkesin rüyasıydı . Buraya girenler, ilk adım olan Demir Yıl'ı tamamlayarak,güçlerini nasıl kullanacaklarını öğreniyordu.Oysa Callum Hunt, diğerlerinden çok farklıydı.Tüm hayatı boyunca ona,bir büyücüye güvenmemesi gerektiği söylenmişti.Bu yüzden tek şansı vardı : elinden gelenin en kötüsünü yapmak .Fakat başarısız olma konusunda başarısız olmuştu! Şimdi o ürkünç okula kaydolmak zorundaydı .Geçmişiyle karanlık bir bağı olan ve geleceğini derinden etkileyen o uğursuz okula ... Demir Yıl, sadece bir başlangıçtı . Call'un en büyük sınavı ise adım adım yaklaşıyordu ...

Yorumum:Harry Potter vari çocuk kitabıyla geldim.Evet benzer yönleri var üç arkadaş ikisi erkek biri kız kapaktaki resimdeki gibi ve büyücülük okulu.Burada büyücüler elementleri kullanarak büyü yapıyorlar.Ateş yanmak ister,su akmak ister,hava yükselmek ister, toprak bağlanmak ister kaos yutmak ister.

Baş rolde Callum var ama onun haricinde diğer arkadaşlarının da güzel farklı özellikleri var buda güzel bir şey,her şey tek bir kişi üzerinde toplanmamış oluyor.Ama olaylar harici yaratılan büyülü dünyayı daha fazla görmek isterdim gizli geçitleri su kanallarını sanki mekanlara ait betimlemeler olaylar daha fazla olsa daha güzel olabilirdi o büyülü dünyayı kafamda daha net kurabilirdim.

Onun dışında eğlenceli güzel bir maceraydı.Beş kitaptan oluşan bir seri denk gelirsem okumayı isterim.Çocukların da gönül rahatlığıyla okuyabileceği bir kitap içinde olumsuz bir şeyler yok.Herkese mutlu pazarlar dilerim.

Puanım 4/5

2 yorum:

  1. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    www.insanadavet.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. furkan yetek ,
      teşekkür ederim gelirim bende :) selam ve dua ile kalın.

      Sil