20 Ocak 2020 Pazartesi

Mom 6.Sezon / You 2.Sezon


Mom 6.Sezon 

Bu dizi bana nedensizce iyi geliyor,onlar gibi işlerim yolunda gitmiyor geleceğe dair pek umudum yok filan.Dizinin ana karakterlerinden Christy iki çocuk annesi garson bir kadındır.Bir kaç sezondur çocukları gözükmüyor artık diğer karakterler üzeriden ilerliyor dizi.Bir de annesi vardır ki başa bela Bonnie kendi dışında kimseyi umursamaz başkalarının dertlerini takmaz ahh keşke azıcık onun gibi olabilsem ne iyi olurdu.Anne kız alkole bağımlıdırlar ve adsız alkolikler grubuna katılıyorlar orada arkadaşlıklar ediniyorlar dizi bu şekilde ilerliyor.Diziyi götüren Bonnie karakteri diyebilirim bir de bir kaç sezondur Adam karakteri var onu da izlemesi çok keyifli keşke daha çok bölümü olsa.Bu sezon bir de Tammy katıldı sanırım o da kalıcı bir karakter olucak.Dizinin senaristlerinden biri How I Met Your Mother,The Big Bang Theory,Two and Half Man gibi ünlü yapımlarının senaristi olan Chuck Lorre.Bu sefer anne kız hikayesiyle karşımızda.

You 2.Sezon 

Bu sezon ikinci sezondan da manyaktı bence.İlk başlarda yine normal gibi ilerleyip sona doğru işler sarpa sardı.Joe New York'dan kaçar L.A yerleşir.Burada yine birine tutulur aşık oldum aşkı sende tattım havalarına girer.Beck'in aşkından ölüyordun aynı şekilde Candece seni terk edecekler diye korkuyordun ne çabuk Love der oldun.Şıp sevdi sapkın ruhlu bir canisin Joe Goldberg.Farklı bir gerilim izlemek isteyenlere bu diziyi tavsiye ederim ama sezon final bölümleri kötüdür baştan söyleyim.Açıklama ne nasıl oldu filan yoktur pat yeni sezon için sinyal verirler o kadar.

Buradan sonra spoiler olacaktır ikinci sezonu izlemediysen okumaya devam etme.


Buradan sonra spoiler olacaktır ikinci sezonu izlemediysen okumaya devam etme.

Başta da dediğim gibi manyak bir sezondu yani son bölümlere doğru.9.bölümde Ellie geldi ablamı gördünüz mü dedi Love görmedim dedi ama mimikler öyle demiyordu o zaman şüphelendim acaba mı dedim sen de mi Dextersin? Büyük bir soğukkanlıkla hiç tereddüt etmeden kızın boğazını kesti sonra da gitti kız kardeşine yemek hazırladı.Bir de polislere intihar gibi gösterecekmiş böyle bir saçmalık olur mu,kim kendini boğazını keserek öldürür ki karşıdan gelen bir bıçak darbesi olduğu belli bu kısım saçmalıktı.

Sezon finali burada yine batırdığını söyleyebilirim senaristin özellikle son kısımlarda Ellie ile Joe marketin arkasında konuşuyorlar etrafta kimse yok Ellie'e takip eden polis hariç oda arabanın içinde çıkmasına gerek yok camı açsa konuşulanları duyar bir şüphelenir.Hani Joe hakkında şüpheleniyordun noldu puf oldu uçtu.Hadi duymadın diyelim içeri girdin yavaşça markete bir Forty silahını Joe'e doğrultmuş o şekilde mi müdahale edilir sık dizine bir yerine içeri al sorgula bir şey yap.O kadar saçmaydı ki bir de diyor ki geç kalsaydım çok kötü şeyler olurdu evet dünyadan bir cani eksilir ama şimdi böyle bir masum daha gitti.

Ve yine oldu bittiye gelen bir sezon finali ya senarist yap şu diziyi 12 bölüm iki bölüm soruşturma ne nasıl oldu biz de görelim.Candace en son Love'nin bagajındaydı ona ne oldu nereye götürdünüz Delliah onu nasıl hallettiniz yok ne gerek var onlara değil mi? 

Sapkın Joe aşkından ölen Joe yeni sezonda komşusuna sarkacaktır ve büyük ihtimal Love bunları halledecek ki Joe'den de beter olduğunu düşünüyorum onun.

12 yorum:

  1. mom, bilmiyodum yaaa, izlicem, şimdiden sevdim bile, hem de chuck lorre, heyooo :) you için sölediklerine çok güldüüüm ha ha haaa saçma diyosun, love da öyle diyosun, olsun yine de keyifle izleniyo de miii :) ikinci sezonu izlemedim daha, bitince izlicektim, bitti yani öyle mi peku izlerim artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mom güzel dizi tavsiye ederim :) Evet You dizisi bazı yönden sinir etse de izleniyor.Netflix dizisi olunca bölümler bir anda yayınlanıyor ben de yeni bitirdim işte sana da keyifli seyirler.

      Sil
  2. Mom dizisinin ilk sezondan beri izliyorum.Karakterlerin vaz geçmeyip hayata asılmaları ve değişimleri çok eğlenceli anlatılıyor.You,başladım ama sarmadı bıraktım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle ilk sezondan beri izlemekteyim ve dediğine katılıyorum o yüzden izlerken dizinin bana iyi geldiğini hissediyorum.

      Sil
  3. Mom'ı Cnbc-e'den hatırlıyorum ama hiç izlemedim. Bu aralar Netflix aldık. Bu sene daha çok dizi izlemeyi umuyorum. İlk olarak That '70s Show'a başladım. Çok güzel gidiyor. İzlemediysen tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya Mom Cnbc-e zamanınında var mıydı hiç hatırlamıyorum Cnbc-e'de ne güzel kanaldı kapandı gitti.That '70s Show duymamıştım eski bir diziymiş aklımda olsun teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Not aldım, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  5. heey blogunu dünkü yazıma koydumduuu. ay iyi olduu, kağıt salıncak bilmiyomuş isim değişikliğiniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayın hızına yetişemiyorum ki deep,bir yazını okurken yenisi yayınlanıyor :) Blog magazini senden sorulur çok incesin teşekkür ederim **

      Sil
  6. mom başladım, çok eğlenceli, çok komik yaa, klasik amerikan komedisiii :) anne kız ikisi de süper ikisi de ideal anne hihi :)

    YanıtlaSil