1 Ağustos 2022 Pazartesi

Amazon Prime Day Alışverişim

 


Selam herkese bir alışveriş yazısıyla buradayım!

Geçtiğimiz haftalarda amazon prime day günleri vardı.Gerçekten güzel indirimler vardı ama ben alışveriş yapmayı düşünmüyordum hep bakıp geçiyordum neler var neler indirimde diye.O sırada algida ile kazan amazonda 25tl kuponun sonlarına yaklaşıyordu.Bir sürü de dondurma çubuğum var bir tane kodda ben aldım.İlk alışverişimi onunla yaptım fotoğrafta yok ama 5 tane cedric aldım.Blogumu takip edenler bilir şu sıralar cedric çizgi romanlarına taktım.Ve bir tek amazonda var sırada 4.sayım vardı mesela onu hiç bir yerde bulamıyorum.Bazı sitelerde bazı sayıları var o yüzden amazondan aldım aldım sonra zaten bulamayacak gibiyim.5 tane sepette yüzde beş bir de 25 tl kupon ile tanesi 10 liraya filan denk geldi.Keşke prime indirimlerinde onlar da olsaydı da bütün seriyi alıp rahatlasaydım.Bu arada amazon cedriclerin her birini ayrı kargoda teslim etti :D

Sonra yine aklımda alışveriş yapmak yoktu.O sıralarda cilt bakım ürünlerim bitmişti hepsi de aynı anda bitti aksilik ya nereden ne alsam en uyguna nasıl geliyor filan diye bakınıyordum.Almak istediğim iki ürün amazonda uygundu attım sepete.O sırada da 200 tlye 50 tl kupon olayı vardı.Bir sonraki alışverişlerde kullanmak için 50 tl tanımlıyor hesabınıza.Kulaklığım bozuldu ilerleyen günlerde kuponu orada kullanmayı planlıyorum.Dedim ne alacağım bakındım bakındım alacak bir şeyler bulamadım kitap alıyım bari dedim:) 

Öyle zor oldu ki seçmek daha önce listemde olan ve prime indiriminde olan iki kitap stokta kalmadı almak istediğim çok kitap ama o an almak istediğim kitap azdı.Bir de 10 adete tamamlayım dedim yüzde 10 indirim için.Yine bunların yanına da iki tane cedric aldım hihih:)

Orta Çağda Büyü ,Hayali Yerlerden Yemek Tarifleri listemde olan kitaplardı.Diğerleri de listemdeydi kafamda ama bu alışverişte spontane gelişti hem net 200 olsun fazla geçmesin dedim hem de yakın zamanda okumak istediklerimden tercih ettim.İşaret Memuru uygun fiyatlı sayıyı ona tamamlayan kitap.Tüm Sistemler Çöktü uzun zamandır okumak istediğim bir seri başlangıç kitabı.Saturn Evleri 4 takip ettiğim manganın yeni sayısı.Sahte Balayı son zamanlarda çok fazla romantik komedi okuyorum hem de üst üstte çünkü buna ihtiyacım var.

16 yorum:

  1. Orta Çağda Büyüyü merak ettim , keyifli okumalar .

    YanıtlaSil
  2. Ayy hepsi çok güzele benziyor, Sahte Balayı kitabını okumuştum keyifli bir kitap, şimdiden iyi okumalarrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahte balayı alma amacım okurken keyif almak umarım ben de alırım teşekkürler :)

      Sil
  3. İşaret Memuru ve Satürn Evleri'ni merak ettim. İndirim iyi denk gelmiş, keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işaret memurunun içinde üç tane hayalet öyküsü varmış güzel olacağını düşünüyorum bakalım teşekkürler :)

      Sil
  4. Tüm Sistemler Çöktü çok güzel, aslında bunu set olarak alınca BKM'de daha ucuza geliyordu. Ben daha çnce öyle aldım. Şimdi beşinci kitabı çıktı bende onu alayım bari. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet bir ara set olarak 30 tlye filan satılıyordu alırım bir ara derken zamlar geldi şimdi alabildim :)

      Sil
  5. Kârlı bir alışveriş olmuş. İyi günlerde oku hepsini. İhtiyaç duyduğun anlarda romantik kitaplar hayat kurtarıyor.

    Yedi aylık kitap almama yeminimi bu ay bozdum. Hem doğum günüm hem de evlilik yıldönümüm bu ayda olduğu için kendimi şımarttım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vayy 7 ay, ben o kadar duramıyorum ayda bir iki kitap da olsa alıyorum.çok iyi yapmışsın blogda paylaşırsın artık merakla bekliyorum neler aldın :)

      Sil
    2. Rekorum 10 ay. İki kere on ay kitap almadan durdum ama on ayı geçemedim. Belki bu sefer geçerim.

      İlk kitap alışverişimi paylaştım, ikincisi de gelecek :-)

      Sil
    3. 10 ay challenge gibi bir şey olmuş seninki :) ben de her sene daha az alışveriş yapacağım diyorum ama pek olmuyor yine de bu sene kurallarıma daha çok uyuyorum :)

      Sil
  6. Keyifli okumalar, çok verimli bir alışveriş olmuş :) Bu indirim günlerinin fırsatlarını gördükçe kaçırdığıma pişman oluyorum :(
    Bu arada Cedric çocukluğumuzdaki 8 yaşında ve aşık olan Cedric mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amazon prime günleri gerçekten güzel indirimler oluyor her üründe olmasa da, ben de abartmadan alışveriş yapmak istedim teşekkürler :) evett cedric o cedric :D

      Sil
  7. Tüm Sistemler Çöktü yü ilk defa görüyorum. Gidip bir incelemeliyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de merak ettiğim bir seri sonunda aldım hakkında baya güzel yorumlar var bakalım nasıl :)

      Sil