7 Ocak 2024 Pazar

yılın ilk kitabı, okuma hedefi ,ortaya karışık şeyler

Yeni yılın ilk haftasından merhabalar haftalık yazılar yazmaya başlamak için mükemmel bir zaman değil mi? Herkese mutlu yıllar dilerim 🎄🎅🎉

Geçen seneki okuma hedefim elimdeki okunmayı bekleyen serileri tüketmekti.Tükettim de serilere ait toplamda 27 seri kitabı okudum.Bitirdiğim seriler de Hurda Köşk serisi,Melez Sözleşmleri Serisi,Evrenin Ötesi serisi Sherlock Holmes serisi Birimiz Yalan Söylüyor serisi Prenses ve Goblinler serisi bunlara ek olarak Witcher serisini okudum Yüzüklerin Efendisinin son kitabını okudum ve bir kaç tane de başka seriye ait kitaplar.

Normalde okuma hedeflerimi hep küçük tutarım ki strese girmeyim diye ama bu sefer yüksek tuttum 70 adet kitaplığımdaki okunmamışları listelediğimde bu sayı daha yüksek ama bu kadarını okursam baya bi yol katetmiş olacağım.

07.01.2024

Gelelim bu haftaya

Okudum bitti : Elfler Altın Anahtar  içinde iki tane kısa masalsı hikaye var ilk hikaye olan Elfleri daha çok sevdim.Laputa kitap böyle farklı kitaplar basıyor ileride bu yayınevinden daha çok okumak isterim. Kapakları kapaklarının doku filan çok hoş.

Okuyorum : Witcher serisinin beşinci kitabı Ateşle İmtihan.Daha başlardayım.

İzliyorum : Ferhunde Hanımlar dizisini daha bitiremedik ,annemle akşamları arada bir bölüm izliyoruz şuan 97. bölümlerdeyiz.Cumartesileri Gönül Dağı'na bakıyorum.Film izlemedim.

Dinliyorum : Stortytel üyeliği aldım geçtiğimiz aylarda Harry Potter sersini dinlemek için ve çok sevdim işe gidip gelirken dinliyorum ve çok güzel oluyor çok iyi geliyor bana.

Bunlar dışında kendime yeni yıl hediyesi olarak aldığım legoya başladım.Hemen bitmesin diye yavaş yavaş yapıyorum ay sonuna bitirmiş olurum.Kardeşimin aldığı fotoğraftaki araba ve fotoğrafta olmayan küpe ,bileklik ile böyle ufak şeylerle mutlu oluyorum 💕

Aliexpress siparişimin kalanını bekliyorum.Yeni ajandama geçtim önümüzdeki haftada onu paylaşmayı düşünüyorum.Şuan biraz tipsiz :) Bu hafta böyleydi haftaya görüşmek üzere.

4 yorum:

  1. Ferhunde Hanımlar çok severim. Yeniden izleyebilirim. Ben şıu sıra Bizimkiler'e sardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel eğlenceli oluyor eskileri izlemek ferhunde hanımlar youtubede var ama karanlık trtnin kendi sitesi tabii de daha güzel görüntü izlemek istersen,bizimkiler de güzel dizidir :)

      Sil
  2. Benim Storytel yolculuğum da Harry Potter ile başlamıştı ve Tilbe Saran kesinlikle mükemmel seslendiriyor. :) Bir süre sonra sesli kitaba çok alıştım daha bu sabah yolda gelirken İyi Adamın 10 Günü'nün sonunu dinledim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün herkes Tilbe Saran'dan Harry Potter dinleyecek :) Benim de bu kitap bittikten sonra aklımda bir kaç kitap var bakalım sesli kitap maceram ne kadar sürecek :)

      Sil