12 Nisan 2020 Pazar

Kusursuz - Judith McNaught

Kitabın Adı: Kusursuz 
Orijinal Adı: Perfect 
Yazarı: Judith McNaught
Seri Adı: Second Opportunities #2
Seri Sıralaması: 2/2
Yayınevi: Epsilon 
Türü: Romantik 
Sayfa Sayısı: 469
Basım Tarihi: 2005
Puanım: 4/5

Arka Kapak Yazısı:Kuşkusuz, acıklı çocukluğunun kaosundan sıyrılıp kusursuz bir yaşam yaratmayı başaran bir genç kızın, korkunç bir suçla itham edilirken inatla masum olduğunu iddia eden genç bir adamla karşılaşmasının ve ikisini birbirine bağlayan çaresizlik, aşk ateşi ve tutkunun dramatik öyküsüdür.

Koruyucu aileler arasında sürüklenirken kendisini evlat edinen ailenin sevgi şemsiyesi altında, yüreğinin yaraları iyileşen Julie Mathison, hayat dolu bir genç kıza dönüşmüştür. Yaşadığı küçük Teksas kasabasında öğretmenlik yapmakta; kendisine koşulsuzca verilen sevgiyi, sevgiyle geri ödemek ve hayalindeki 'kusursuz' hayata ulaşmak için elinden geleni yapmaktadır.

Ve... Bir gün Julie'nin hayatı, karısını öldürmekle suçlanan, Oscar ödüllü yönetmen/aktör Zachary Benedict'in hayatıyla kesişir...

Teksas hapishanesinden kaçan Zack, genç kızı rehin alır ve Colarado tepelerine götürür. Julie dehşet içinde, ondan kaçıp kurtulmak içinden elinden geleni yapar; ancak bu yakışıklı yabancıya umarsızca kapılmıştır ve beyninde, genç adamın masum olduğunu fısıldayan, bir türlü susturamadığı bir ses vardır...

Yorumum: Geçen sene historical toplarken bu yazarın da bir çok kitabını almıştım.Günümüz romanlarını ise es geçmiştim okursam sonra pdf okurum diye.Bu kitap araya kaynamış.Okurken fark ettim.Kitap 1976 yıllarından başlıyor 90 lı yıllardan devam ediyor.Sonra arka kapak yazısını okudum ve dedim eski dönem Amerikan filmleri havası var ki öyle de oldu.

Yetimhaneden alınan büyütülüp yetiştirilen ve öğretmen olan Julie ile soylu ailesi tarafından reddedilip büyük yerlere gelip yönetmen olan Zack'in yolları kesişir ki zaten bu anca romanlarda ya da filmlerde olur.Ve yine bunlar çok kısa bir süre içinde birbirlerine aşık olurlar sonra olaylar olaylar.

Böyle anlatınca kitabı beğenmemişim gibi oldu ama beğendim bir kaç şey dışında.Güzel yanları dili akıcı merak ederek okuyorsunuz eski zamanlarda geçmesi ile güzel bir amerikan film tarzı bir roman.
Yan karakterlerin de hayatlarını okuyoruz ara ara o yüzden biraz da film tarzı diyorum başrol karakterleri harici onların da hayatlarında gelişmeler oluyor sanırım ondan bu kadar uzun bir kitap oldu işte birinci sevmediğim şey kitap çok uzun.Romantik ya da historical fazla uzun olmamalı bana göre.Normalde pek romantik kitap okuyan bir insan değilim bloguma baktığınızda romantik olarak historicallar vardır oda dönem romanı olduğundan o zamanları sevdiğimden onda bile fazla uzun yazıldı mı kitap bitmiyor gibi geliyor.

burası spoiler olabilir 

İkinci sevmediğim şey ise Zack ve büyük annesi arasında geçen son gelişmeler senelerin küslüğünün  öyle bir anda çözülmesi beni affet demesi saçmaydı küs kalsalardı daha iyiydi.

bitti

Romantik sevenler için tavsiye edebileceğim bir kitap akıcı merak uyandırıcı eski dönemlerde geçen bir aşk hikayesi.

19 yorum:

  1. Bir aşk kitabı 380,hadi taş çatlasın 400, sayfa olmalıdır. Daha fazlası gerçekten işin cıvığını çıkarmak oluyor. Çok şükür yabancı yazarlarda bunu fazla görmüyoruz ama Türk yazarları durdur durdurabilirsen 😑

    Judith'ten seneler önce okuduğum son kitaptı bu. O büyük anne kısmı bana da aşırı saçma gelmişti. Bir de okuyanlar bir uçak sahnesi var üfff ne şahane diyorlardı. Düşündüğümden daha farklı bir şey çıkınca "HADİ BE!" diye sinirlice söylenmiştim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerli dizilerimiz uzun yerli kitaplarımız uzun :D Uçak sahnesi mi şu sonda barışmak için döndüğü mü ayyyy çok romantik hahaha adam zengin olsun o kadar otobüsle gidecek hali yok :)

      Sil
  2. Bende de başka kitabı var bu yazarın. Yorumun harika olmuş canım ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir çok kitabını topladım geriye okumak kaldı.Yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu yazarı çok merak etsem de henüz okuma fırsatım olmadı :)

    YanıtlaSil
  4. Ben sadece bir kitabını okudum :)

    YanıtlaSil
  5. Yazar benim ilk historical yazarım olduğu için özeldir. Eski okulumda okuldaki neredeyse bütün kadın öğretmenler bu yazarın kitaplarını elden ele dolaştırıp okumuştuk. Güzel günlerdi :-)

    Evet, bu yazar uzun yazıyor. Rekoru İçinde Aşk Saklı'da. O kitabın sayfa sayısından iki kitap çıkarmış.

    Bu arada bu kitap bir serinin kitabı ama ayrı ayrı okusan da bir şey kaybetmezsin. Ben birkaç kitabını okuduktan sonra seri olduğunu fark etmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazar benim de ilk historical yazarım :) İçinde Aşk Saklı'yı okursam en sona saklıyorum baya uzun olduğundan.Evet evet bendeki kitap serinin ikinci kitabıymış ama romantik kitap olduğundan dediğin gibi pek fark edilmiyor.

      Sil
  6. heeey dünkü dizi yazımı okusana noluur yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mom artık en sevdiklerimden, açıp açıp çeşitli bölümlerini izliyom rastgele :) aklında olsun, the office, community, bu ikisi de çok komikmiş, izlicem ben de :)

      Sil
    2. Beğenmene sevindim o iki dizi de listemde ama sıra ne zaman gelir kim bilir :)

      Sil
  7. bu yazar da çok kitabını okumayı düşündüklerimdeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de topladım bu yazarın bir çok kitabını okuyacağım bakalım :)

      Sil