2 Nisan 2020 Perşembe

Okunmayı Bekleyenler


Bu yazıyı yazıp yazmama konusunda çok kararsızdım.Sonra kendimi yazarken buldum.

Hiç bu kadar fazla okunacak kitabım olmamıştı.Özellikle geçtiğimiz yıl çok fazla historical toplamışım.Neredeyse bir çoğu okumak istediğim yazarlar o yüzden sorun yok ama çok fazlalar kitaplığımda şuan okunacak 100 kitabım var ve 45 tanesi tarihi aşk romanlarından oluşmakta. Historical okumayı severim eskiden beri ama arada bir canım çeker alır okurdum.Ne zaman bazı kitapların basımını bulunmamaya başladı ben de toplamaya başladım.Pdf de okuyabilirdim aslında geçen yıl aklıma gelmedi bir de bazı yazarları sevdiğimden ucuz da bulunca alıyım kitaplığımda da olsunlar diye düşündüm.Kitap okunur zararı olmaz ama arada okuduğunuz bir türü üst üstte okumak bazen güzel olmayabiliyor ya da kitaplıkta bekledikçe o kitaba karşı olan hevesiniz zamanla azalabiliyor.

Kalan kitaplardan 13 tanesini de Nora Roberts kitapları oluşturmakta.Bu yazarın gelin serisini zamanında almıştım son iki kitabını okumadım ama daha.Sonra ölüm serisini duydum harıl harıl o seriyi topladım yine pdf okumak aklıma gelmedi (burada içimden kendime küfrediyorum) uzunca bir seri basımı da bulunmuyor okusana pdf beğenirsen sonra denk gelirse alırsın ama yok işte.Ölüm serisine ait ben de olan okunmayı bekleyen 7 kitap var.2 tane gelin serisine ait var.3 kitap anahtar serisine ait kitabı var bir de bağımsız bir kitabı var okunmayı bekleyenlerde.

Geriye kalan kitaplarım ise şöyle Melez Sözleşmeleri serisi 5 kitap.Basımı bulunmuyor bu serinin de ama çok uygun fiyata set olarak almıştım.O yüzden pişman değilim aslında diğerlerinde de pişman değilim de fazlalar bazen ayaklanıp üstüme geldiklerini hissediyorum :) 

Evrenin Ötesi serisi var 3 kitaplık.Çiklit kitaplarım var 6 tane Sophie Kinsella çoğunlukta.Karışık polisiyelerim 7 tane.Yüzüklerin Efendisi serisinden okumadığım 2 kitabı var bu sene inşallah okuyacağım.Geriye kalan kitaplarımda karışık.
Benim böyle okunacak çok kitabım olunca kafam çok karışıyor ne okuyacağıma karar veremiyorum.Şunu mu önce okusam yok şu daha uzun süredir kitaplıkta yok şunları bir an önce eriteyim beklemesinler filan.Ve şuan için bir süre historical kitaplarıyla dolacak gibi blog fazla olduklarından çekilişlerde o türün gelme ihtimali yüksek oluyor :)


7 yorum:

  1. Buraya önceden geldiğimde de blog başlığına takılmıştım senin. Ne güzel ya "tozlu hayaller kütüphanesi" :) Benimkiler öyle galiba, ondan seviyor olabilirim :) Hangi kitabı okuyacağına karar veremiyorsan biraz rastgelelik önerebilirim. Kitaplara sayı verip, bu sayıları not kağıtlarına yazdıktan sonra katlayıp bir kutuya, bardağa ya da bunun gibi bir şeye koyabilirsin. Kafa karışıklığı yaşadığında içinden rastgele seçersin :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle tozlu hayallerim :) O rastgelelik zaman zaman tercih ettiğim bir yöntem bir süre uygulayıp vazgeçsem de yine o yönteme döndüm diyebilirim ve bu sefer caymak yok bakalım:D yorumun için teşekkür ederim mutlu anların hiç bitmesin sevgilerle :)

      Sil
  2. Hazır karantina günlerine girmişken evdekileri yavaştan eriteceğiz umarım. Benim de bitirmem gereken çok sayıda kitap mevcut. Bakalım, önce bahar şenliği kategorilerini bitireyim diyorum, sonra da pdf'lerin bir kısmını okumayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkinin yanında senin sayı ne ki pdflerini sayma postunda okumuştum 24 tanecik okunacak kitabın varmış :D Halledersin sen darısı benim gibi okunacak çok kitabı olanların başına keyifli okumalar dilerim :)

      Sil
  3. Historicalları seviyorum ama dediğin gibi üst üste okuyunca bıkkınlık verebiliyor. Farklı türde kitaplar okumak lazım. Gelin serisini senin bloğunda görüp okumak istemiştim. Takasta birini buldum, diğer üçü yok. Belki de dediğin gibi toplayacağım diye kasmaya gerek yoktur. Kindle'm var. E-kitap olarak bulursam öyle de okuyabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelin serisinin iki kitabını okumuş olsam da sevdiğim bir seri tavsiye ederim seversin umarım :) Geçtiğimiz senelerde basımı bulunmayan kitaplarla çok uğraştığımdan biraz yoruldum sanırım o yüzden pdf varsa öncelik tercih edilebilir sonra denk gelirse istenirse alınır.Ki öyle oluyor arayınca bulamıyor insan bazen tesadüf eseri karşısına çıkıyor öylesi daha güzel :)

      Sil
  4. Ben de pdf kitaplara sarmıştım onları bir süreliğine kenara aldım kitaplığıma yöneldim yoksa dediğin gibi alışveriş yapmasam da azalmıyordu sayı :) Dediğin gibi okunur elbet :)

    YanıtlaSil