6 Şubat 2022 Pazar

Aşk Hiç Bitmez - Candace Camp (Çöpçatan Serisi #3)

Aşk Hiç Bitmez 
Pegasus Yayınları
Çöpçatan Serisi #3
Tarihi Aşk ,Historical
320 sayfa
★★★★☆

Çöpçatan serinin üçüncü kitabı.Dükün kız kardeşi hala evlenmemiştir bu onun için sorun değildir ama büyükannesi sürekli bu konudan bahsetmektedir.Callie'de ondan kaçmak için leydi Francesca'nın yanında bir süre misafir olmaya karar verir.Balolara katılırlar bu sırada ağabeyin hiç hoşlanmadığı kont Bromwell ile tanışır işte sonra olaylar olaylar.

Bu yazarın kalemini seviyorum normalde historical okumaya hevesle başlarım ortalarına doğru sıkılırım ama bu yazar nasıl oluyorsa sonuna kadar merakla okumamı sağlıyor sonunun nasıl biteceğini bile bile.Bu yazarı bazı kişiler sevmiyor sadece kadın bakış açısından ya da karakterler arasında daha az tutku olduğundan ama ben beğeniyorum zevkler ve renkler :) Geriye son bir kitap son bir hikaye kaldı Callie'nin abisi Rochford Dükü ile Francesca'nın hikayesi.Uzunca bir süredir historical okumuyordum üst üstte okuyunca bunalmıştım özleyince iyi geldi.

4 yorum:

  1. historical isteyince bakarım, geçenlerde benzer, monica mac carty, tutsak,sabina jeffries, bozulan yeminler okudum, ikisi de çok tatlıydı, şimdi de marissa meyer ayışığı serisine başladım o da şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de var o historicaller onlara da sıra gelecek elbet.ay ışığı serisi çok keyifli bir seriydi keyifli okumalar :)

      Sil
  2. Üst üste okuyunca sıkılabiliyorsun ya da kitap kalıcı olmuyor ama ara verince, hele ki ağır ve sıkıcı bir kitaptan sonra okuyunca çok güzel geliyor.

    Okuyacağın kitap benim serideki favorimdir. Umarım sen de seversin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapları özlemek de güzel oluyor :) ben de seveceğimi düşünüyorum çok fazla arayı açmadan yakın zamanda okuyacağım son kitabı da.

      Sil