20 Şubat 2022 Pazar

Not:Seni Hala Seviyorum - Jenny Han

Not:Seni Hala Seviyorum
Pegasus Yayınları
Romantik Komedi 
352 sayfa
★★★★☆

 İlişki oyunları bir gün gerçek olunca işler zorlaşmaya başlar, internette yayılan ve bütün okulun izlediği öpüşme videolarıyla da iyice karmaşık bir hal alır. Üstüne üstlük Peter eski sevgilisiyle daha çok vakit geçirmeye başlar. Yoksa onu hâlâ unutamamış mıdır? Bu sırada, geçmişinde önemli bir yere sahip olan John yeniden ortaya çıkınca Lara Jean ondan hâlâ çok hoşlandığını fark eder. Peki aynı anda iki kişiden hoşlanmak mümkün mü? Lara Jean bu sıkıntılı ve kafa karışıklığıyla dolu süreci atlatmayı başarabilecek mi? 

İlk kitapta rol yapan Lara Jean ve Peter bu sefer gerçekten sevgili olmayı deneyeceklerdir.Bu yüzden bu kitapta biraz daha fazla tripleşme tartışma oluyor.Lara Jean'in dediği gibi gerçek olmadığı zaman her şey daha kolaydı.

Bu seri çok güzel.Daha ikinci kitabı okudum ama olsun.Canınız mı sıkkın kafanız mı bozuk alın bu kitabı okuyun çok iyi gelecektir.Bana iyi geldiği kesin.Ergence mi ergence olsun okurken keyif alıyor muyum bu kitap bana iyi geliyor mu evet.Bu kitabı okumam için yeterli sebepler.

Tam böyle sıcak kakao yapıp yanına bir iki kurabiye ve bu kitap hatta bir de soba ya da şömine olursa süper olur tam öyle bir kitap tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. postu okuduğuma dair kalp bırakıyorum <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Bende severek okumuştum bu seriyi, sonra çıkan filmleri de izledim netflix de ama kesinlikle kitaptaki güzel havayı veremiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fragmanlarına baktım azıcık filmleri de güzel gibi ya da kitabını sevince bana öyle geldi son kitaptan sonra sıra filmlerine de gelicek :)

      Sil
  3. Üç filmini de izledim ama kitaplarını okumadım. Filmleri yeterli benim için. Romantik kitaplardan beklentim tam da senin dediğin gibi. Beni dünyadan koparsın, mutlu etsin, gülümsetsin yeter. Her kitabı kültürümüz artsın diye okumak zorunda değiliz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hayat zaten yeterince yoruyor biraz gerçek dünyadan kopmak güzel oluyor, kitaplardaki maceralar iyi geliyor :D

      Sil