23 Eylül 2022 Cuma

Değerini Bil - Nora Roberts (Gelin #3)

 

Değerini Bil 
Gelin Serisi #3
360 Sayfa 
Romantik 
★★★★★

Arka Kapak Yazısı: New York Times çok satan yazarı Nora Roberts, sizi Connecticut'ın en gözde evlilik planlama şirketi Vows'un kurucuları Parker, Emma, Laurel ve Mac'le tanışmaya davet ediyor.
Laurel McBane ne zaman desteğe ihtiyaç duysa arkadaşlarına güvenmiştir, özellikle de en büyük hayali olan yemek okuluna gitme şansı ailesinin maddi sorunları yüzünden suya düşmek üzereyken. Şimdi Laurel arkadaşlarının cömert yardımını, müşterilerinin düğünlerinde yaptığı birbirinden lezzetli pasta ve şekerlemelerle ödüyor.
Laurel aşka ve romantizme elbette inanmaktadır - tabii teoride. Ancak diğer kadınların arzuladığı tüm o zevkler konusunda oldukça çekingendir.

Yorumum: Serileri seri okuyoruz bahanesi ile yarım kalan serilerimi bu sene bitirmek niyetindeyim. Kitaplar elimde ama elime alıp okumuyordum.Bu ay canım farklı bir şeyler okumak istedi bu kitaba başladım.Serinin üçüncü kitabı bu hikayede pastacı Laurel ve avukat Del'in hikayesini okuyoruz.

Del Parker'in abisidir ve diğer üç kızı da kardeşi gibi görmektedir aşk olarak hiç bir duygu beslemez onlara karşı ta ki bu durum Laurel'in canına tak edene kadar.Bir gün ben senin kardeşin değilim diyerek Del'i öper Del afallar ve artık Laurel gözüne farklı gelmektedir.Sonrası işte aşklar,tartışmalar inkar etmeler pastalar..

Bu ekip bir düğün organizasyon ekibi bu olaylar olurken düğün nişan prova yemeklerini de okuyoruz bir düğünde yunan teması var büyükanne tam bir yunan düğünü olmasını istiyor.Laurel'de yunan pastaları yaparak üstüne düşen görevi yerine getiriyor peki nedir bu yunan pastası derseniz baklava!!! 
Evet baklava ne zamandır türk tatlısıysa hatta geçenlerde yabancı bir videoda da denk geldim yoğurtun üstünde yunan yogurt yazıyordu.Sonra büyükanne düğünü pastaları çok beğeniyor ve Laurel'e bir tarig vermek istiyor o tarifte revani , yoğurtlu revani mi yoksa yoğurtsuz revani mi diyesim geldi okurken :) 

Serinin üçüncü kitabı böyleydi son kitabı da önümüzdeki günlerde okuyup seriyi bitirmeyi planlıyorum bakalım.Herkese bol kitaplı günler..

6 yorum:

  1. Nora Roberts kitaplarını merak ediyorum ama henüz okuma fırsatım olmadı. Keyifli bir seriye benziyor:)
    Yunanların bizim yemeklerimize sahip çıkmaları durumu her yerde kendini gösteriyor.. Yunan yoğurdu ibareli olanı ben de görüp sinir olmuştum 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nora'nın kalemi güzel ölüm serisinden önce bu seriye sahiptim sonra ölüm serisi derken bir çok kitabını okudum tavsiye edebileceğim bir yazar.
      Nedir bu yunanlılardan çektiğimiz :))

      Sil
  2. Bu etkinlik biriken serileri okumak için güzel bir fırsattı ama bu sene umduğum kadar seri okuyamadım. Aynı anda 5-6 farklı kitap listesini tamamlamaya çalıştığım için hepsini yavaş yavaş ilerletiyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de geçen sene istediğim kadar verim alamamıştım hep bağımsız kitaplar okumuştum ama bu sene genelde serilerden devam ediyorum.ben pek o etkinliklere okuma listelerine katılmıyorum yapamayınca strese giriyorum panik oluyorum bir tek senin bu seri okuma etkinliğin ilgimi çekiyor yapabiliyorum kendiliğinden oluyor :)

      Sil
  3. Haha bi kaç sene önce okumuştum bunu ve seri olduğunu bilmiyordum. İlk bu kitabı okumuştum, sonra diğerlerini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha okurken anlamışsındır bunda bir seri havası var sanki diye :)

      Sil