24 Nisan 2018 Salı

Pasaklı Tanrıça - Sophie Kinsella


Türü:Romantik Komedi,Çik-lit
Sayfa Sayısı:484

Arka Kapak Yazısı: "Adım Samantha. Yirmi dokuz yaşındayım. Hayatımda hiç yemek pişirmedim. Yer silmedim. Toz almadım. Düğme falan da dikemem. Yapmayı bildiğim tek şey kontratları yeniden düzenlemek ve müvekkilimi milyonlarca pound kâr ettirmek."

Pasaklı Tanrıça, hayatı biraz daha ağırdan alması gereken genç bir kızın hikâyesi. Ki bu kızın artık kendini bulması, en önemlisi aşkı bulması gerekiyor. Ve elbette ki sözü edilen bu kızın, bir kenarda öylece durmasına alışkın olduğu ütü masasının ne işe yaradığını da artık uygulamalı olarak öğrenmesi gerekiyor.

Samantha'ya çabucak kanınız ısınacak ve fazla mesai yapmış okuyucular bu avukatın hayatındaki ilk boş hafta sonunda yaşadığı sevinci çok iyi anlayacak.
-Christian Science Monitor

Sophie Kinsella 'çıtır edebiyatı' oyunlarının zirvesinde. Olay örgüsü hızlı bir tempoda ilerlerken eğlendiriyor ve yazar acayip karakterlerine yeterli ölçüde gerçekçi ayrıntılar eklemeyi başarıyor.
-New York Post

Kusursuz bir eğlence.. Pasaklı Tanrıça hakikaten çok komik ve tatlı bir kitap. Kinsella mizahı iyi beceriyor ve okuyucularını meraktan çatlatıyor.
-Miami Herald

Çok hoş bir romantik komedi.
-The Washington Post

Bu tarz kitaplar okumak eğlenceli oluyor çıtır çerez kafa yormayan.Son zamanlarda da canım biraz sıkkın olunca ilaç gibi geldi bu kitap.Okurken kendinizi istemsizce Samantha'nın yerine koyuyorsunuz özellikle sonlara doğru acaba ben olsam hangisine karar verirdim gibi.

Bu yazardan okuduğum ikinci kitap olmasına rağmen yazım tarzını anladım sanırım.Ve çok sevdim her şey dozunda yani şöyle ki her yaş grubu için uygun olduğunu düşünüyorum.Samantha haricinde diğer karakterlerde eğlenceliydi, kitabın geçtiği ortam da güzeldi ev olsun köy olsun içine çekiyordu.Elimde bu yazara ait bir kaç kitap daha var onları okumak için sabırsızlanıyorum.Böyle romantik komedi eğlenceli, çıtır edebiyatı diye geçen tarzda okuduğunuz ve beğendiğiniz kitaplar yazarlar varsa yorum olarak benimle paylaşırsanız sevinirim.Herkese bol okumalı günler.

Puanım 5/5

8 yorum:

  1. Yazarın okuduğum ikinci ve son kitabı oldu :). Ben de arada böyle çıtır çerez kitaplar okumayı seviyorum. Ben Beni Hatırladın Mı? kitabını daha eğlenceli bulmuştum, okumadıysan ona bakmanı öneririm :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      benimde tam tersi sıralama ilk okuduğum kitap Beni Hatırladın Mı? ikinci olarak da bunu okudum evet o daha eğlenceli komikti :D

      Sil
  2. Ahh, birden görünce heyecanlandım:). Lisedeyken okumuştum. Kitabın bitiminde yüzümde mutlu bir tebessüm olmuştu. Belki okumuşsundur veya filmini izlemiş olabilirsin ama yine aynı yazardan "Bir Alışverişkoliğin İtirafları" kitabını tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a.tuğçe,
      filmini izlemedim özellikle izlemedim kitabını okumak için elimde serinin bir kaç kitabı var kısa zamanda okumak istiyorum onları da :) teşekkür ederim tavsiye için.

      Sil
  3. Yazarı okumadım ama Bir Alışverişkoliğin İtirafları kitabının filmini izlemiştim. Filmdeki kadın, erkek, kıyafetler vs. çok güzeldi, çok renkliydi. Kendini iyi hissetmek istiyorsan onu da izleyebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      kadın erkek kıyafetler filan anlatınca Şeytan Marka Giyer filmi aklıma geldi bir an :) Dediğin filmi de izleyeyim hazır uzun zamandır film izlemiyorum dizilerle haşır neşir olunca teşekkürler.

      Sil
  4. ay alışverişkolikin filmi çok tatliş yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      şeytan marka giyer de öyle eğlenceli bir film izlemediysen izle bence :)

      Sil