26 Mart 2020 Perşembe

Rüyalar Gerçek Olsa - Julia Quinn (Bridgertons Serisi #4)

Kitabın Adı: Rüyalar Gerçek Olsa 
Orijinal Adı: Romancing Mister Bridgerton
Yazarı: Julia Quinn 
Seri Adı: Bridgertons Serisi
Seri Sıralaması: 4/8
Yayınevi: Epsilon 
Türü: Romantik,Tarih Aşk,Historical 
Sayfa Sayısı: 408
Basım Tarihi: 2011
Puanım: 4/5

Arka Kapak Yazısı:Penelope Featherington en yakın arkadaşının ağabeyine âşık olmuştur. Ömrünün yarısını onu uzaktan izleyerek geçiren Penelope, onun hakkındaki her şeyi bildiğini düşünmektedir, ta ki en gizli sırrını öğrenip aslında genç adamı hiç tanımadığının farkına varana dek.
Colin Bridgerton tutkuları ve unvanları yüzünden içten içe ağabeylerini kıskanan, Leydi Whistledown'ın Cemiyet Gazetesi'nde ne kadar yakışıklı olduğuna dair yaptığı yorumlar dışında dünya üzerinde kalıcı hiçbir şey bırakamadığından şikâyet eden gözde bir bekârdır. Hayatın sıradanlığından yorgun düşmemek ve annesinin evlilik konusundaki ısrarlarından kurtulmak adına sık sık ülke dışına seyahatler yapmaktadır. Fakat bu kez Londra'ya geri döndüğünde hayatında bir şeylerin değişmiş olduğunu keşfeder - özellikle de Penelope Featherington'un! Penelope'nin de kendine sakladığı bir sırrı vardır. Colin bu sırrı öğrendiğinde bunu bir tehdit olarak mı görecektir, yoksa bu sır ne olursa olsun mutlu sonu etkilemeyecek midir?

Yorumum:Ailenin hazır cevap, eğlenceli zıpır çocuğu Colin artık 33 yaşındadır ve yaşının verdiğe olgunluğa ulaşmıştır.Diğer kitaplarda daha genç olduğundan daha eğlenceli bir insandı ama bu kitapta olgun Colin'i okuduk.Bu durum hoşuma gitti belki önceki kitaplardaki gibi bir çok şeyle alay etseydi daha rahatsız edici biri olurdu.Şimdiye kadar erkek kardeşlerden Anthony  ve Benedict'i okudum bana kalırsa içlerindeki en kibar boş yere parlamayan Colin derim.Kavgaların atışmaların çok olmadığı konuşmalar birbirini anlayan bir çift vardı.

Colin'e Leydi Whistledown konusunda biraz kendisine kızmıştım ama sonra neden öyle davrandığını açıklayınca hak vermedim değil çünkü ben de kendimi zaman zaman öyle bir hissediyorum.Tabi burada ne demek istediğimi kitabı okuyanlar anladı spoiler vermek istemiyorum :) 

Rüyalar Geçek Olsa serinin diğer kitaplarına benzemiyor çünkü burada aşkın harici bir konu daha işleniyor meşhur balo eleştirmeni Leydi Whistledown hakkında da bir takım gelişmeler oluyor.Şaşırtıcı gelişmeler diyebilirim.

Yıllarca süren platonik bir aşk,bu aşktan haberi olmayan bir adam ,Penolope'nin rüyaları gerçek oluyor bu kitapta.

9 yorum:

  1. Kitabı beğenmene sevindim. Bazı okuyucular olgun Colin'i sevmemişler. Ben sevmiştim.

    Kitap görselin çok hoş. Bloğunda yaptığın değişiklikler de güzel olmuş. Beğenerek takip ediyoruz efenim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ki Colin bu yaşında olup önceki kitaplardaki gibi davransaydı belki o zaman sevmezdim yaşına göre fazla çocuksu bulabilirdim burada beyefendi oluşunu okuduk hoşuma gitti evet biraz daha eğlenceli olsun isterdim ama yine de güzeldi.

      Beğenmene sevindim arada blogumla uğraşmayı değişiklik yapmayı seviyorum çok teşekkür ederim güzel yorumun için :D

      Sil
  2. Bu seriyi çokça duyuyor ve görüyorum ama edinip okumak bir türlü nasip olmadı 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle geç kaldım okumakta seriyi toplamam da zor oldu ama ekitap şeklinde de vardır mutlaka internette okumak istersen aklında olsun :)

      Sil
  3. Galiba bu serinin bir kitabını okudum ama hatırlamıyorum :(( Sence seriyi sırasız okuyabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence okunur historicallerin de seri isimleri sıralaması oluyor ama birbirleriyle çok bağlantılar olmuyor tek fark birinde bekar gördüğümüz bir karakter diğer kitapta eş bulabiliyor ki zaten sonu başı belli hikayeler bunlar :)

      Sil
  4. Bu yazardan daha önce okumuşluğum var, tam kafa dağıtmalık , akıcı kitapları olduğunu hatırlıyorum, teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle kafa dağıtmalık biraz hayallere daldırmalık :) Ben teşekkür ederim yorumun için**

      Sil
  5. Aynen çerezlik romantik kitaplar,tek farkı eski dönemlerde geçmesi balolar filan var :) Bu seriden okuyacaksan Son Söz Aşkın tavsiye ederim külkedisi masalının bir farklı versiyonu :)

    YanıtlaSil