1 Mart 2023 Çarşamba

Alışveriş | Çizgi Roman

 


Okunacak çok fazla kitabım olduğu için bu seneki alışverişlerimi ağırlıklı olarak çizgi roman ve mangalardan yana kullanıyorum.Ocak ve şubat ayında aldım bunları.

Ev Erkeğinin Yolu serisi ikinci okuduğum manga serisi eğlenceli gidiyor animesi de varmış ona da baktım yalnız manganın aynısı olunca şimdilik manga serisinden devam edeceğim.

Bone merak ettiğim çizgi roman serisi ama sitelerde bulamıyordum marmara çizginin kendi sitesinde var ama ücretsiz kargo sınırı çok yüksek (kargo ödeyen çizgi romanlar da var ama ben almak istemedim)ben de yerel bi çizgi romancıdan aldım yukarıdakilerin bir çoğu da ondan aldıklarım. Hoşuma gidiyor oradan gidip kendim seçerek almak.The Big Bang Theory dizisinde de öyle yaparlardı çok hoşuma giderdi.Avatar'ı da ve mangaları da aynı şekilde oradan aldım.Avatar da bir çok sitede yok.

Görünmez Krallık serisinin altında masallar efsaneler sürgünde çizgi romanı var anneme kitap alırken idefixte denk geldim, oyununu oynadıktan sonra çizgi romanlarını okumak istemiştim sonra baskıları tükendi tekrar basılmayacak denmişti ama basıldı.Ve o gün karakarga yayınlarında üç al iki öde vardı ben de görünmez krallık serisini ve agatha yı aldım agatha bedava oldu.

6 yorum:

  1. Çizgi roman okumayı çok istiyorum ama bir türlü başlama fırsatım olmadı. Hepsi güzel görünüyorlar, keyifle okursun umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle çok istiyordum ve başladım bir yerden sonra da devamı geldi teşekkürler :D

      Sil
  2. Avatar'ı bulmak hala zor demek, ben de 1-2 sene önce basılmış olanları almak için uğraşmıştım çok :) Hepsi çok güzel duruyor, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her çizgi roman her sitede olmuyor olanlarda kargo ücreti yüksek denk gelince alıverdim :) teşekkürler

      Sil
  3. İyi okumalar dilerim. Çizgi roman nedense pek okuyamıyorum. Ucuz da değiller sanırım, seriler genelde uzun oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seriler uzun ucuz da değiller napalım işte girdik bir yola :D teşekkrüler

      Sil