5 Mart 2023 Pazar

Neler Yapıyorum | 3

 

Okuyorum: Birimiz Yalan Söylüyor'a başladım.Ortalarına geldim güzel gidiyor şimdilik.Bir yandan da Kral Arthur ve Yuvarlak Masa Şövalyeleri'ne başladım.

En Son Bitirdiklerim: 

Prenses ve Goblinler ⭐Tolkein bu kitap için "Çocukluğumun en gözde kitapları" diyor.İki kitaptan oluşuyor hikaye. Aynı şekilde Alice Harikalar Diyarında yazarı C.S Lewis de ustam demiştir.1872 yılında yazılmış bu kitap bence çok güzel.Çocuk kitabı ama okuması keyifli.

Yeni Kristal Dünya 1666 yılında yazılan feminist bir ütopya yazıyor kapağında.Karakarga yayınlarından çıkan kayıp kitaplar kütüphanesi dizisine ait.Kitap güzel başladı aslında bir erkek bir kadını kaçırıyor sonra fırtınıya yakalanıyor adamlar ölüyor kadının bulunduğu tekne tekneydi sanırım kristal dünya kıyılarına vuruyor sonra da hikaye başlıyor.Umutluydum hikayeden ama pek sevemedim.

Noel Baba'nın Takma Sakalı ⭐Terry Pratchett'in çocuk kitaplarını okumaya devam ediyorum.Şu günlerde de kafa yormayan şeyler olarak çocuk kitapları okumak da iyi geliyor.Eğlenceli güzel de oluyor.Bu kitap da da küçük küçük hikayeler var.

Bunlara ek olarak Red Kit Toplu Albüm 3 ve Ev Erkeğinin Yolu 2 ve 3 cildini okudum.

İzliyorum: Buffy maratonuna devam ediyorum.Şuan 6.sezon 15.bölümdeyim.Yerli dizilere biraz ara verdim gibi ondan seri izleyebiliyorum.Bir tek Kızılcık Şerbeti'ne bakıyorum onda da Umut ve Nursema için.

Oynuyorum: Hogwarts Return'a başladım.Karakterimi yaptım tonks gibi saçlarımı mor yaptım.Şu sıralar mor rengine taktım zaten.Binamı da seçtim Gryffindor hikayenin çok başındayım daha bakalım uzun bir macera beni bekliyor.⭐

4 yorum:

  1. Prenses ve Goblinleri merak ettim. :)
    Hp oyunlarını ben de severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fantastik çocuk kitabı sen seversin diye düşünüyorum denk gelirsen okumanı tavsiye ederim :) hp sevilmez mii çokca kalpp :D

      Sil
  2. Ay çok güzel şeyler okuyup izliyormuşsun :) Prenses ve Goblinler'i ben de çok merak ettim. Kızılcık Şerbeti'ne bir ara ben de çok sarmıştım ama bayağıdır izlemiyordum, Umut Nursena çiftinde gelişmeler oldu demek. Youtube'dan bakmak lazım :))
    Hogwarts Return yeni çıkan oyun mu bu arada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya teşekkür ederim :) umut ve nursema çiftinde gelişmeleri geç olaylar olaylar yani kötü şeyler oluyor merakla bekliyorum bir sonraki bölümü bakalım bundan ne zaman sıkılacağım :D evet hogwarts yeni çıkan oyun onu da hemen bitirmemek için yavaş yavaş oynuyorum diyebilirim :)

      Sil