19 Mart 2023 Pazar

bu hafta

Herkese merhaba :) Bu tip yazılar hoşuma gitmeye başladı hem ay sonuna birikmemiş hem de sık sık bloga yazı girmiş oluyorum.Bu hafta neler yaptım her hafta olduğu gibi bu cumartesi günü dişçideydim. Kendimi her hafta arabasını sanayiye götürenler gibi hissediyorum :) az kaldı sayılır ağzımın içi baya bi düzelmiş olucak.


Okuduklarıma resimdekilerden başlayayım Bone çizgi romanını geçtiğimiz aylarda almıştım siyah beyaz bir çizgi roman.Üç kuzen boneville kasabasından bir sebepten dolayı kaçarlar ve nereye gideceklerini bilmez halde yola koyulurlar ve macera başlar.Eğlenceliydi denk geldikçe seriye devam etmek istiyorum.Çizgi romancıya gidersem her ay bir sayısını alır okurum diye düşünüyorum.

Kara Şato'nun Kontu yazarın Sherlock Holmes serisinden ayrı yazdığı öykü kitabı içinde üç tane öykü var.Üçünü de beğenerek okudum.Amazondan alışveriş yaparsanız atın sepete derim

                                           

Bir önceki yazımda Birimiz Yalan Söylüyor'u okuduğumdan bahsetmiştim.İlk kitapta cezaya kalan beş öğrenciden biri ölür ve ölümü doğal bir ölüm değil cinayettir çünkü ölen kişi dedikodu uygulamasının kurucusudur.Soruşturma başlar ve hikaye cezaya kalan dört öğrenci tarafından ilerler.Ben suçluyu tahmin ettim acaba mı dedim ve tahminim çıktı yine de okuması akıcı bir kitaptı.

Bunu bitirdim peşinden de serinin ikinci kitabını okudum.Bu kitapta başroller değişiyor bir önceki kitaptakiler lise son sınıftı onlar mezun oldu ama Bayview Lisesi'nde işler değişmedi.Dedikodu uygulaması yok ama doğruluk mu cesaret var bu seferde.Bu kitabı ilk kitaba göre daha çok sevdim diyebilirim karakterlerden sanırım.Güzel bir seriydi böyle gençlik kolej kitaplarını okumayı sevenlere tavsiye ederim.

Okuduklarım bunlardı izlediklerimden Buffy de 7.sezonun yarısına geldim sona az kaldı.Bunu bitirince Last Of Us birikmiş bir kaç bölümüm var ondan sonra da Rick and Morty'i izlemeyi düşünüyorum son sezonunu izlememiştim.

2 yorum:

  1. Birimiz Yalan Söylüyor'un konusunu okuyunca bir garip oldum, ben lisedeyken birdenbire anonim bir dedikodu uygulaması patlamıştı ve okulda disipline yansıyan çok büyük bir kavga çıkmıştı, o aklıma geldi. Sonra o uygulama Türkiye genelinde yasaklanmıştı diye hatırlıyorum.

    Buffy'yi senden gördükçe izleyesim geliyor. Ha gayret, sen bitirince ben geçeceğim :D Onun dışında bu sıralar izlediklerimiz aynıymış. Last of Us bende de birikti, izlemek lazım.

    Keyifli okumalar, izlemeler. Sahiden güzel gidiyor bu yazılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa hiç duymamıştım senin yorumundan sonra araştırdım öyle bir şey olmuş bir zamanlar şaşırdım..
      buffyi geçtiğimiz günlerde bitirdim,güzel nostaljik bir gençlik dizisi ben çok sevdim tavsiye ederim :) evet ya güzel oluyor fazla birikmeden yazmak devam bakalım gittiği yere kadar yorum için teşekkürler :)

      Sil