8 Mart 2020 Pazar

Bininci Kat - Katharine McGee

Kitabın Adı: Bininci Kat
Orijinal Adı: The Thousandth Floor
Yazarı: Katharine McGee 
Seri Adı: The Thousandth Floor
Seri Sıralaması: 1/4
Yayınevi: Dex Kitap 
Türü: Genç Yetişkin ,Distopya 
Sayfa Sayısı: 520
Basım Tarihi: 2017
Puanım: 3,5/5

Arka Kapak Yazısı: Ne kadar yukarı çıkarsan, o kadar hızlı düşersin!

Manhattan’a hoşgeldiniz.
Yıl: 2118
Günümüzden yüz yıl sonrası...
Yenilikler ve hayaller şehri New York’tasınız.

Burada herkes bir şeyler ister ve herkesin kaybedecek bir şeyleri vardır.

Avery, Leda, Eris, Rylin, Watt… Bin katın farklı seviyelerinde, bambaşka hayatlar süren beş genç.
Günümüzden çok farklı bir dünyada, teknolojik lüksün imkânlarıyla en üst kata çıkmanın yollarını arıyorlar. Ama akıllarına asla getirmedikleri bir şey var: Bu kadar yükseğe çıkarsan, aşağı düşmekten başka seçeneğin kalmaz.

Bininci Kat’a, serinin ilk kitabıyla çıkmaya hazır mısın?

Yorumum: Aniden bir çığlık sessizliği boylu boyunca kesti;bir kız yere çakılmaktaydı,bedeni şafak öncesi serinliğindeki havayı yararak düşerken gitgide hızlanıyordu.Ölen kimdi neden nasıl oradan düşmekteydi.Bu kısım kitabın aslında sonu bu sebeple bana Ufak Tefek Cinayetleri hatırlattı.Biz o zamana kadar olacakları okuyoruz.

Yıl 2118,Bininci kat zenginliğin şaşanın merkezi.Avery, Leda, Eris en gözdelerinden.Rylin Watt alt katlardan bir şekilde yolları kesişecek bu insanların.İnişli çıkışlı hayatlar entrikalar saklanmaya çalışılan sırlar.

Adından ve konusundan dolayı merak ettiğim bir kitaptı.İlk kitap için beklentilerimi karşıladı diyebilirim zaman zaman merak duygum azalsa da sonlara doğru biraz arttı.Gossip Girl kitap serisini okumadım ama dizisini çok severim yazar bu seriden etkilenmiş olabilir benzerlikler yok denemeyecek kadar çok.Eğer Gossip Girl dizisini ya da kitap serisini sevdiyseniz bu kitaba bir şans verebilirsiniz karşılaştırmadan okursanız eminim daha çok keyif alırsınız.

8 yorum:

  1. Gossip Girl'ün ilk iki sezonunu izlemiştim ama devamını getiremedim. Şimdi tekrar çekilecekmiş. Eski tadını verir mi bilmem ama bir göz atarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel sezonlarını izlemişsin sevdiğim bir dizidir hep keşke bir daha izlesem diyorum ama izlemediğim o kadar çok dizi var ki sıra gelmiyor.Tekrar farklı bir kadroyla çekilecekmiş ilki gibi olmaz sanırım ama yine de ben de göz atarım :)

      Sil
  2. heeey ilkay ve ben senin bloguna yorum yapamıyorduuuuk :) sadece grup üyeleri yorum yapabilir diyordu, düzelmiş demekkisii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bloguma yabancı yorumlar bulaştı linkler filan spam gibi onu engellemek için bir süre yorumları değiştirdim yorum yapamazlarsa tekrar gelmezler diye.Yeniden açtım umarım geri gelmezler :)

      Sil
  3. heey son yazımdaki etkinliği yapsana sen de zamanın olursaa, hoş bişey yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazını gördüm hatta dedim bu kadarcık mı okunacak kitabı varmış diye imrendim sana ama işim çıkınca yazını okuyamadım,okumaya gelicem :)

      Sil
  4. gossip girl severim, pikiiiii :)

    YanıtlaSil