2 Mart 2020 Pazartesi

Şubat Ayında Neler Okudum, İzledim ?


Bir ayı daha geride bıraktık.Ayın son günleri güzel şeyler olmadı ne yazık ki kötü haberlerle sarsıldık.Başımız sağ olsun.

Benim için bu ay da iyi geçti diyebilirim.

Bu ay okuduklarım 
  • İhanet
  • Son Söz Aşkın 
  • Ada Sırlar Çözülüyor
  • Hain Yüreğim 
Hepsinin yorumu blogumda var.Bu yazıyı zaten daha çok izlediklerim için yazıyorum.

Ocak ayında daha çok film izlemiştim bu ay ise dizi ağırlıklı geçti.Ocak ayı sonuna doğru Mr.Robot 3.Sezonu bitirmiştim hemen ardından 4.Sezon final sezonuna başladım.Çok sevdiğim bir dizi oldu özellikle 3. ve 4. sezonlar çok kaliteli geçti.Final bölümü de öyle.Bu dizinin ana konusu baş karakterin hacker olması sezonlar ilerledikçe görüyoruz ki bu dizi daha çok karakter odaklı psikolojik suç.Bir iki sezon daha olsaydı zevkle izlerdim tadı damağımda kaldı.Elliot ve Darlane kardeşler sizi özleyeceğim.

Yine Ocak ayında final sezonunun bir kısmını izlediğim Arrow dizisi var.Final yapan diğer bir dizim.8.sezonun final sezonu olacağını ve sevdiğim karakter Felicty'nin olmayacağını okuduğumdan beri diziyi pek izleyesim gelmiyordu.Ve 7.sezonda başka karakterlerin olmasından dolayı final sezonunda öyle olacağını düşünüyordum.Sonra dedim yıllardır takip ettiğim dizi izleyim.Final sezonu 7.sezondan bile daha iyi çıktı finali öyle olmasaydı daha iyi olurdu ama işte.Ve son bölümde Green Latern sinyalleri verdi dizi bazı şeylerin ucu açık kaldı büyük ihtimal öyle bir dizi çıkacak.Oliver ve Felicty size aşkınıza bayılıyorum ve sizleri özleyeceğim.

Bu ay izlediğim bir diğer dizi Downtown Abbey.İzlemek isteyip sürekli ertelediğim bir dizi.Dizi Downtown malikanesini,Crawley ailesini ve çalışanlarını konu alıyor.Dizi 1912 yılından başlıyor bu sebeple Titanik gemisinin batışı,1.Dünya Savaşı İspanyol gribi önemli olaylar da dizide yer alıyor.1.ve 2.sezonunu izledim.Sevdiğim bir dizi oldu ama keşke sezon bölümleri daha fazla olsa dediğim bir dizi,bir sezonu 8 bölüm dizi süresi de ortalama 50dk.Bazı şeyler hızlı geçiyor 1912 yılındayken üç bölüm sonra 1914 yılında olabiliyorsunuz.Hemen bitmesini istemediğimden yavaş yavaş izliyorum diziyi.

Bu ay izlediğim filmler 

  • Yargıç 2014 Dram 
  • Komşum Totoro 1988 Anime 
  • İlk Gün 2001  Gerilim Suç
  • Yüreğinin Sesi 1995 Anime
  • Bıçaklar Çekildi 2019 Gizem Komedi Suç
  • İrlandalı 2019 Biyografi Suç
  • Addams Ailesi 2019 Animasyon
  • Küçük Cadı Kiki 1989 Anime
Bazen ne izlesem diye çok düşünür film seçemem bazen de dur ya şu oyunun şu filmi vardı onu izleyim derim Yargıç filmi öyle oldu.Robert Downey Jr sevdiğim bir oyuncu bu filmini de merak ediyordum izledim beğendim.Bu rollere yakıştırdığım bir oyuncu.

Şu sıralar canım anime istiyor Komşum Totoro,Yüreğinin Sesi,Küçük Cadı Kiki bu sebeple izlediğim animeler çok sevimlilerdi.

Bıçaklar Çekildi beğendiğim bir film oldu güzel kurgulanmıştı.Bir gün önce doğum gününü kutlayan zengin yaşlı adam ertesi gün ölmüştür intihar denmiştir ama polisler yine de olayı araştırır çocukları ve çalışanlar zan altındadır.Tavsiye ederim roman gibi filmdi.

İlk Gün ve Adams Ailesi fena bulmadığım filmlerden.Adams Ailesi animasyonu orijiinaline göre fazla sevimli olmuş o yüzden pek beğenemedim.

Meşhur İrlandalı filmi bu film için aradayım ne sevdim ne sevmedim diyebilirim.İlk başlarda güzel başlamıştı ama ne zaman sendika olayları oldu sıkıldım beğenemedim.

Bunlar harici bir kaç oyun da bitirdim başka şeyler de yaptım verimli geçen bir ay olduğunu düşünüyorum.Kış mevsimini bu sebeple de çok seviyorum daha verimli oluyor.Umarım gelecek ay da güzel geçer.

3 yorum:

  1. Evet aylık favorilerim yazında okumuştum hatta sen de görünce bende eski yapımını izlemeye karar verdim animasyonu fazla sevimli geldi :) Benim de bu yıl seriyi bitirmek niyetim sonra bir de resimli baskılarıyla okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bıçaklar Çekildi'yi merak ediyordum zaten. Bu gidişle evde daha çok zaman geçireceğiz gibi. Bu zamanı film, dizi, kitap ve blogla doldurmak en güzeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıçaklar Çekildi güzel izleyiciyi merakta tutan bir filmdi.Ben genel olarak hep evde olduğum için pek bir şey değişmiyor ama keşke daha çok okuyup, izlesem ben de pek değerlendiremiyor gibiyim :)

      Sil