13 Mart 2022 Pazar

Eskimo Masalları

 

Eskimo Masalları 
Maya Kitap
Masal Hikaye 
176 sayfa 

Gizemin uzak coğrafyası kuzey kutbundan Eskimo masalları…
 
Bu kitapta ruh uçuşu yapan kudretli büyücüler, bu büyücülerin düşmanlarından intikam almak için yaptığı tupilak denen yaratıklar, her şeyi bilen yardımcı ruhlar ve göl canavarları gibi pek çok Eskimo figürüyle tanışacaksınız. 

Üsteki arka kapak yazındaki gibi içinde bol bol fok avı büyücüler birbirlerini öldüren insanlar var.Daha farklı daha güzel bekliyordum ama birbirinin benzeri masallar var genelde.Başlarda farklı güzel geldi ama sonlara doğru bitsin diye üst üstte okudum biraz sıkıldım.İndirimde denk gelirse alınabilir ben kidega 9.90 indiriminden almıştım.

Bu seriye ait bir çok masal var yine öyle çok uygun indirimde denk gelirse alabilirim.İçindeki beğendiğim kısa masalı da bırakıyorum.



6 yorum:

  1. Hımm, aralıklı olarak okunabilirmiş gibi aslında. İndirimde görürsem alırım ilerde lazım olur evde bebemiz var. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm bebeklere göre olmayabilir genelde birbirini öldürmeli masallardı :D

      Sil
  2. olmayınca olmuyor yine de iyi ki okumuşsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pişman değilim hatta serideki diğer masalları merak ediyorum :D

      Sil
  3. Bu tarz kitapları günde on yirmi sayfa okumak lazım. Bitirmeye çalışıp uzun süre okuyunca zevk almıyorsun. Bu davranışı ben de çok yaparım, kendimden biliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de içindeki masallar benzer olunca fok avlama fok yağı bir süre fok belgeseli görmesem güzel olur :D bazen tuhaf hırslı davranabiliyoruz :D

      Sil