17 Mart 2022 Perşembe

Kalp Asla Unutmaz - Candace Camp (Çöpçatan #4)

Kalp Asla Unutmaz 
Çöpçatan Serisi #4 
Pegasus Yayınları 
Historical Tarihi Aşk 
336 Sayfa 
★★★★☆

Bir serinin daha sonuna geldim.Son hikaye sevgili çöpçatanımız Francesca ve Dük Rochford'un hikayesidir.15 yıl sonra bir aşk tekrar alevlenir mi hiç sönmemişse neden olmasın onlarınki de böyle bir hikayeydi.Francesca düke olan aşkını derinlere gömmüştü ta ki bir önceki kitapta dük hakkında bir şey öğrenene kadar.Rochford bekardır hiç evlenmemiştir ve Francesca bundan kendisini sorumlu tutar ve yeni hedefi düke bir eş bulmaktır.Dükün ondan böyle bir talebi olmamıştır ama kafasına koymuştur bir nevi pişmanlığını hatasını telafi etmek ister.Ama dük hala deliler gibi Francesca'yı sevmektedir.

Bu yazarımız erkeğin duygu düşüncelerine pek yer vermiyor anlatmıyor bu kitaba kadar bunu takmamıştım ama bu kitapta keşke keşke Rochford'un da hislerini okuyabilseydik dedim.

Serinin başından beri bu ikiliyi merak ediyordum çok yakın arkadaş gibi duruyorlar ama bir yandan flört ediyorlardı kesin aralarında bir şey var diyordum gerçek oldu güzel oldu :) Beğendiğim bir kitap oldu ama favorim Söz Dinlemez Kalbim ilk okuduğum için mi bilmiyorum hikayeyi de çok fazla hatırlamıyorum sadece okurken çok beğendiğimi hatırlıyorum ☺

Çöpçatan Serisi 

4 yorum:

  1. Historical okumuyordum bayadır. Okuma hislerim depreşti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o his depreştiyse kap bir tane oku o zaman çok keyifli oluyor :)

      Sil
  2. "Yıllardır birbirini seven çiftin sonunda kavuşması" klişesine bayılıyorum. Bu yüzden benim seride en sevdiğim kitap buydu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sürtüşmeden ya da çeşitli triplere girmeden ilerledi hikaye güzeldi beğendim ben de :)

      Sil