20 Mart 2022 Pazar

Mart Ayı Kitap Alışverişim İdefix


Mart ayı kitap alışverişim part bir ile geldim iki tane alışveriş yaptım ikisini de idefixten yaptım.Yakın zamanda Harry Potter'n yeni kitabı çıktı onu alıcaktım sitelere bakıyordum bir de sağ üsteki çizgi roman serisi ikinci baskısına girdi aklımda onu almak vardı.Bir çok siteye baktım Blacksad'ın birinci cildi yok hep iki üç var bir tek idefixte buldum attım sepete.Yine aklımda yeni çıkan Küçük Cadı Kiki'nin kitabı vardı onu almak istiyordum onu da ekledim.Süreya Kuaför Salonu iste tesadüf eseri oldu geçenlerde gözüme çarpmıştı eğlenceli oluyor bu yazar annem de okur diyerekten bunu da aldım.




Kitabın içi bu şekilde yanları altın gibi yapmışlar içinde büyüler yapılışları açıklamalar var bir de bazı sayfalarda diğer yan kitaplardaki gibi yanlarda böyle güzel notlar var sayfa yapısı da kalın güzel beğendim.Fiyatı da uygun 53 tlye aldım.


Bu da Kiki'nin kitabı.Fotoğrafın üst tarafına bakarsanız Harry Potter altın rengi sayfalar gözüküyor.Ben kiki yi çizgi roman ya da manga sanıyordum meğer romanmış.İçinde arada böyle çizimlerde var bir tık hayal kırıklığı oldu ama olsun.Kitabın gövde kısmında 1 yazıyor o dikkatimi çekti goodreadse baktım toplam 4 kitap gibi gözüküyor.Aslında sevdiğim animelerin dvdlerini filan da istiyorum da çok para ya ikinci el sitelerde uyguna denk getirsem alacağım koleksiyon için.
🌿
Şimdi birde bu alışverişin part ikisi var ona gelelim.Part ikiyi yapmak hiç aklımda yoktu üsteki alışverişi yaparken idefix kuponu çok aradım aktif çalışan bulamadım.Aldığımın hafta sonu da idefix hafta sonuna özel kuponlar verdi.Şu meşhur sepet15 ve katları kuponları ben de dayanamadım kupon kupondur hadi değerlendiriyim ufak bir alışverişimle dedim.


Onda da bunları aldım.15 tl indirim ile toplam 123 tl ödedim.Bu iki alışveriş üstüne idefix nisan ayı içinde iki tane kupon verdi büyük ihtimal nisan ayında yine idefixten iki alışveriş girerim ama ne alacağım konusunda bir fikrim yok şuan için seçemiyorum nisan ayı kampanyalarıyla belli olur sanırım.

Benim kitap alışverişim böyleydi bir sonraki yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın.💮💮

8 yorum:

  1. Harry Potter büyü kitabı ilginçmiş, bu aralar çok Harry Potter ürünü var her yerde eskiden görmediği kıymeti şimdilerde görecek gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. martı yayınları da işin içine girdi ve güzel şeyler yapıyorlar :)

      Sil
  2. Kiki'nin filmi çok tatlıydı, çünkü Miyazaki <3 Harry Potter'ın bu kitabını ben de gördüm ama unofficial diye alma ihtiyacı hissetmedim. Koleksiyon için alsam mı acaba :). Dayanamayıp yine alırım belki. Persepolis de yıllardır izlemek istediğim bir animasyon.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de çünkü Miyazaki <3 Martı yayınları güzel Harry Potter kitapları basıyor bundan bir önceki de yemek kitabıydı o da çok güzel:).Persepolisin animasyonunu da senden duydum şimdi okuduktan sonra bakarım artık.

      Sil
  3. Ben kitap almaktan vazgeçtim ya kitap alışveriş yazılarını daha keyifle okuyorum :-) Kendim almış gibi hissediyorum.

    Bu arada bloğumda bir etkinlik başlattım. Vaktin olduğunda bakarsan sevinirim.

    Hepsini iyi günlerde oku :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikisinden de vazgeçemiyorum almak da güzel alışveriş yazılarını okumak da :D
      Etkinliğini gördüm ama emin olamadım katılıp katılma konusunda, teşekkürler :)

      Sil
  4. Ne güzel kitaplar almışsınız, iyi okumalar :)) Harry Potter’ın son zamanlarda farklı farklı bir sürü baskısı çıkıyor. Eskiden çıkan her şeyi koleksiyonluk niyetine alırdım ama şimdi takip bile edemiyorum, bu kitabı sizden öğrendim :)

    Kiki de çok tatlıymış. Bayılırım anime filmine 💜 Persepolis beni zamanında hem filmiyle hem de kitabıyla çok etkilemişti, umarım siz de severek okursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zamanında Harry Potterın bir kitabını kaçırdım çok istiyordum bugün alırım yarın alırım diye şimdi de artık çıktığı gibi alıyorum :D
      Persepolis gördüğüm kadarıyla genelde baya beğenilmiş ben de umutluyum bakalım.Çok teşekkür ederim **

      Sil