6 Mayıs 2016 Cuma

Ufak Bir Merhaba


Merhaba ''

Uzun zamandır aklımda olan blogumu sonunda açmış bulunmaktayım.Bu ikinci blog denemem ilki bundan iki üç yıl önce açmıştım sanırım ama ömrü bir ya da iki gün sürdü kapattım.Temasını beğenmedim olmadı bu deyip sevemedim kapattım.Bu sıralar yeniden blog açma fikri kafama geldi gitti ,geldi gitti.İsim bulamadım bu seferde adres çubuğuyla aynı isim olsun istediğimden biraz da.Düşün düşün kafaya taktım sanki hemen ertesi gün yazı yazacakmışım gibi takıntı işte.Sonra birden içime de sinen boş tam benim gibi amatör bir yazara göre olan devrik cümleler adı geldi.Baktım boştu da koydum gitti .

Okuduğum kitaplardan,dergilerden ,izlediğim diziler,filmler hakkında kendimce amatör düşüncelerimi yazmayı planlıyorum . Direk kitap blogu da koymak istemiyorum adını ileride bir şeyler görürüm paylaşırım diye blogum ne tam kişisel ne değil. Orta hallice bir blog benimkisi .

2 yorum:

  1. İlk gönderinden merhaba! Bir yıldan uzun süre olmuş, nice senelere inşAllah. ^_^

    YanıtlaSil
  2. :) blogun da blogunun adı da çokzel ki. devrik cümleler, çok sevdiğim bir isim oldu sayendeeee :)

    YanıtlaSil