9 Ocak 2020 Perşembe

İsim Değişikliği

Blog hayatım 2016 yılında başladı o zamanlar da isim aramış ama bulamamıştım bir çok isim de alınmış oluyordu.Nereden nasıl aklıma geldi bilmiyorum bir şekilde Devrik Cümleler koydum.Pek içime sinmese de aklıma başka isim gelirse değiştirim diyordum.Aradan yıllar geçti bazı zamanlar umursamadım bazı zamanlar düşündüm yine bulamadım,google ilk devrik cümleler yazınca dil bilgisi kuralları çıkması artık rahatsız eder oldu ve yılın son ayı yine bu durumu kafama takar oldum ne bulsam ne ad koysam diye.

Bu arada kardeşimden de fikir aldım ama şöyle oldu benim beğendiğimi o beğenmedi onun beğendiğini ben :) Ortalık karıştı sonunda ortak güzel bir şey bulduk gibi.Biraz uzun bir isim oldu,kısa bulduklarım hep alınmıştı.

Devrik Cümleler gitti yerine Tozlu Hayaller Kütüphanesi geldi.Şuan için bu isim hoşuma gitti.Olmayan tozlu hayallerim ve minik kütüphanem.

24 yorum:

  1. Başlığı okuyunca içimden "İsmi ne güzeldi, niye değiştirmiş ki?" dedim. Dil bilgisindeki karışıklık hiç aklıma gelmemişti. Bu ismi de sevdim zaten. Kapak resmin de çok hoş olmuş. 2020 senin için güzel değişikliklerle başladı. Daim olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer ismimi de seviyordum ama dil bilgisinde olunca bana aitmiş gibi gelmiyordu yıllar sonra bir değişiklik yaptım umarım devamı güzel olur :) Beğenmene sevindim **

      Sil
  2. Merhaba, önceki isminiz de çok güzeldi ama bu da çok tatlı bir isim olmuş. Hangimiz kitapların tozlu sayfaları eşliğinde hayallere dalmıyoruz ki? Kapak fotoğraflarınızı da çok beğendiğimi belirtmek isterim. Hatta bundan önceki kapak fotoğrafınızı çok beğenmiş, aramış bulamamıştım. Rica etsem paylaşabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim teşekkür ederim :) Blogunuzda kullanmayacaksanız neden olmasın çünkü ara ara o başlığımı da kullanıyorum pişti olmayalım. https://www.pinterest.it/pin/767089749008162901/

      Sil
    2. Ben kendi halinde blog okuyucusuyum o yüzden rahat olabilirsiniz:) Link için teşekkür ederim:) Ben kapak fotoğrafı sırasını karıştırmışım galiba, benim dediğim tablolarla dolu aydınlık bir koridorda duran bir kadın vardı 1800lerdeki gibi. Onu paylaşırsanız çok çok sevinirim, kusura bakmayın yanlış hatırladığım için:)

      Sil
    3. Hmm bildim diğer klasik kapağımı diyorsunuz ben bundan önceki kış kapağım sanmıştım :) Olur nolcak ne kusuru buyrun bu da linki https://www.deviantart.com/nachoyague/art/The-Palace-Room-592864824

      Sil
    4. Ta kendisi, çook teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Önceki adına alışınca biraz yadırgadım doğrusu ama yenilikler iyidir. Hayırlı olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hala alışamadım zamanla alışırız umarım teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun.Ben önceki isminizi de çok hoş buluyordum ama bu da güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni yıl yeni başlangıçlar hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni ismin hayırlı olsun, çok hoş olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsuun o isim de güzeldiiii bu da güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  8. mimledim seniiii, zamanın olursa ve yapmak istersen yapsan yaa :)

    YanıtlaSil
  9. Bu adını da çok sevdim kiii, üstte görünmemek can sıkıcı olabilir hatta bazen bloguna bakmak için google'a yazıyordum ve çıkmıyordu :(( Hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle kendi blogumu bulamıyordum :) sonuna blog ekleyince filan çıkıyordu.Bu da bana ait değilmiş hissi verdiğinden biraz rahatsız oluyordum bu isimle yola devam edeceğim bakalım beğenmene çok sevindim kii :)

      Sil