18 Kasım 2021 Perşembe

ekim ayında okuduklarım


Hello bu sefer de ekim ayında okuduklarım yazısı ile geldim alışveriş yazısı tamam sıra okuduklarımda. Ekim ayından umutluydum bol bol okuyacaktım ama pek öyle olmadı.Ama özel okumalar yaptım ekim ayı cadılar bayramı ayı ben de uzun zamandır okumayı beklettiğim cadılar bayramı ağacını okudum.
Çocuk kitabı gibi ama belki daha büyük çocuklara göre bir grup çocuğun cadılar bayramı günü başından geçenleri anlatıyor güzeldi eğlenceli okurken keyif aldım.

Ayın çizgi romanı iron man beş kabus'tu,iron man'ı çok severim bunda oyuncu robert downey jr'in de payı var kendisini beğenirim rol de üzerinde çok iyi yakışmıştı.Ama çizgi romanına öyle çok bayılmadım zaten konusunda filmdeki gibi değildi o seri farklıysa bilmiyorum ama tony stark ukalalığı ve zekiliği bu çizgi romanda da mevcuttu.Buradaki ıron man shield ekibindeydi filan.Çizgi romanların farklı farklı serileri oluyor başka iron man serilerine de bakacağım ileride.

Stephen King'den tepki'yi okudum elimdeki tek king kitabı bir alışverişimde almıştım.Daha önce göz kitabını okumuştum fena değildi başlangıç için de o öneriliyor zaten ilk romanı olarak.Bunu da ucuz diye almıştım kesin bir alışverişimde king'in kitapları pek ucuz olmuyor.Konusu güzel telepatik güçleri olan bir ailenin hikayesi.Kitapta ile puan kırdığım tek şey bazen olayların tekrar etmesi oldu onun dışında akıcı merak uyandırıcıydı.

Bu kitaplar dışında bir de historical okudum uzun zaman sonra fotoğrafta yok unutmuşum okuyup kutuya kaldırmıştım çünkü, ikinci el satışa koyduğum bir kitap.Kitabın adı bazıları ateşli sever zamanında historical toplarken almıştım ama pek beğenemedim.Kitap akıcıydı kolay okunuyordu ama karakterler eh işteydi bana göre.

Ekim ayında okuduklarım bu kadardı.Bu ay ise ay yarılandı daha bir kitap bitiremedim üç tane yarım kitabım belki biri biter :) 

10 yorum:

  1. historical a biraz senin etkinle yakınlarda başladım, şimdilik sadece bir iki tane okudum ama okuycam :) çizgi roman almayı özlettin bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de şu ara historical okumuyorum ama sevdiğim yazarların okumadığım kitapları var özleyince okuyacağım :) al al bol bol çizgi roman al zamlar gelmeden :D

      Sil
  2. Bem %90 tek kitap okuyorum aynu anda ikinci cok nadir... 1000 sayfa kitaplarda araya polisiye falan aliyorum sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiden ben de tek kitap okurdum sonra o kitabı bitirmem zaman alırdı okuma hevesim kaçardı ama şimdi sevdiğim kitap olsa bile bir an geliyor elimde çok durmuş oluyor aklım başka kitaba gidiyor ona başlıyorum :D

      Sil
  3. Çizgi roman ben pek okuyamıyorum dikkatim dağılıyor sanki okurken. Historicaller bir dönem insanı içine çekip sonra bıktırıyor sanki, şahsen benim artık pek elim gitmiyor almaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. historicallerde yazar çok önemli bence sevdiğin bir yazarsa hikayeyi okutturuyor ama hikaye giremediysen bir an önce sonu gelsin istiyor insan.

      Sil
  4. Bazıları Ateşli Sever'i ben de bu sene okudum ama şu an ne karakterleri ne konuyu hatırlıyorum :-( O yazarın günümüzde geçen İyi Geceler Tweetaşkım kitabını çok sevdim ama historicalları hayal kırıklığıydı. Elimdeki kitapları bitti. Yenisini okumayı düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de zamanında historical toplarken almışım seveni çok ama ben de pek sevmedim.Ama yazarın dediğin diğer kitabını okuyabilirim eğlenceli bir şeye benziyor.

      Sil
  5. Son paylaşımımda sizden de bahsettim:)

    YanıtlaSil