31 Aralık 2021 Cuma

2021 yılında neler okudum ?

Sene sonu yazılarına bu yıl neler okudum yazısıyla devam ediyorum.Bir önceki yazımda azıcık ucundan değinmişim zaten bu yazıda daha ayrıntılı kitaplara değinmek istiyorum.Bu seneki hedefim 35 kitaptı ulaşılabilir bir hedef koymaktı ulaştım da sonra bu sayıyı arttırdım 50 yaptım.




1.Küçük Kara Balık 
2.Ben Kirke 
3.İlişki Durumu Karmaşık *
4.Buz Prenses
5.Baştan Çıkaran Ölüm
6.Küçük Vampir
7.Burma Günleri
8.Omerta
9.Cesur Yeni Dünya
10.İnsancıklar
11.Üç Yapraklı Yonca *
12.Bir Şeftali Bin Şeftali
13.Terapi
14.Bilgeliğin Anahtarı *
15.Kusursuzlar *
16.Husursuzluk
17.Sessiz İntikam
18.Ben Robot*
19.Kayıp Hafta Sonu
20.İsyan
21.Altıncı Koğuş *
22.Hırsızlar Cumhuriyeti *
23.Bataklıkta Gece Yarısı
24.Ay Polisi
25.Kurtulan Kızlar
26.Klasik Bilimkurgu Öyküleri 
27.Düğün Evi
28.Cesaretin Anahtarı *
29.Tuzak
30.Momo
31.Kalbim Sende Kaldı
32.Büyülü Şehir
33.Kadınlar Ülkesi
34.Sade Bir Şey
35.Kum Adam
36.İskandinav Mitolojisi *
37.Çavdar Tarlasında Çocuklar 
38.Evrenin Sonundaki Restoran
39.Red Kit Toplu Albümler 1
40.A-Bebekleri vs X-Bebekleri*
41.Cadılar Bayramı Ağacı *
42.Bazıları Ateşli Sever
43.Tepki*
44.Iron Man Beş Kabus
45.Denizler Altında Yirmi Bin Fersah* 
46.Houston Houston Duyuyor Musun?
47.Tuzak
48.Bir Noel Hediyesi 
49.Kuyrukluyıldız Altında Bir İzdivaç
50.Ömerin Çocukluğu

Kalın yazdıklarım genel olarak beğendiklerim yıldızlı olanlar ise çok sevdiklerim :) Blog renk ayarını ne gıcık yapmış her seferinde renk skalasını açıp duruyor tek tek renklendiremedim.

2022 yılına hedef koymadım.Koydum aslında sonra sildim.Bu sene hedefim güzel gidiyordu son bir iki ayda doğru dürüst okuyamadım.Ve bu hafta başında okuduğum kitap sayısı 46ydı kafaya taktım tamamlayamadım diye ince kitaplarla tamamladım hedefi ve bu durumdan memnun olmadım.Hiç bir zaman kafası rahat bir insan olmadığımdan bu tür şeyler beni yoruyor stres yapıyor.O yüzden bu sene kafama göre takılacağım.


Ve kitaplığım önceden böyle kitaplığım yoktu bu sene odamda değişikliler yaptım bu kitaplık da onun sonucu.Masam vardı ama onu da doğru dürüst kullanamıyordum bu kitaplar onun üstünde kutularda filandı.O gitti onun yerine bunlar geldi.Masa da istiyorum aslında ama yer yok odamda onu da laptop sehpası ile çözmeyi düşünüyorum.Neyse bundan değil de kitaplığımdaki kitaplardan bahsedecektim. Bir çok kitabımı sattım hala ilanda olanlar da var kutularda filan onları çıkardım.Şuan kitaplığımın çoğunluğu bu sene yaptığım alışverişlerimden oluşuyor.Bu sene kitap sayısı hedefi yerine okumak istediğim kitaplara öncelik vermek istiyorum.Artık işim de olduğu için ikinci el ya da önce elimdekiler bitsin gibi şeylerle şartlamak istemiyorum kendimi.Bakalım nasıl olucak.

Bu yazı da buraya kadardı yılın son yazısı herkese mutlu yıllar dilerim **

11 yorum:

  1. Önceki yıllarda hedefe ulaşma konusunda ben de çok takıntı yapardım ama bu sene o kadar yoğun ve stresli geçti ki kendimi bunun için yormanın anlamı yok deyip zorlamadim hiç :)
    Hedef koymamak en mantıklısı olmuş, içinden geldiği gibi rahatça okursun. :)
    Kitaplığın hayırlı olsun. Ben de yer sorunu yaşadığım için seni çok iyi anlıyorum. :)
    Mutlu ve bol kitaplı bir yıl dilerim 📚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu sene kafama göre takılıyım dedim işte biraz da böyle deneyeyim sonra çok takıntı yapıyorum okumak hobi olmaktan çıkıyor sanki.teşekkür ederim mutlu ve bol kitaplı bir yıl dilerim :)

      Sil
  2. İnce kitaplarla da olsa nihayetinde tamamlanmış bir hedef var, tadını çıkarın bence.

    Kitaplık fotoğrafı bloglarda paylaşılan lüzumsuz fotoğraflarla kıyas kabul etmeyecek kadar güzel görünüyor. Keşke biraz daha derli toplu olsaymış. Tabi kişisel bir zevk de olabilir bu. Benim kitaplığımda yatık bir kitap olmaz mesela. Bir de kitapların önünde süs bile olsa eşyaya katlanamam. Kitaplıkta bir kitaba elimi uzattığım anda ona ulaşamıyorsam hevesim kaçabilir. Bu biraz reklamlardan yazılarını okuyamadığımız bloglara benziyor. Bu yüzden yatık ve önünde eşya olan kitaplara üzülüyorum. :))

    2022 de bol kitaplı bir yıl olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim önceki kitaplığımda her şey üst üstteydi ne biblolarım ne arabalarım şimdi rahatça koyabildim ben de biraz böyle seviyorum kitaplık düzeni konusunda çok takıntım yok :) mutlu ve bol kitaplı yıllar diliyorum **

      Sil
  3. Listeden sadece dört kitabı okumuşum. Verimli bir yıl geçirmişsin, umarım yeni yılda da kitapları keyifle okumaya devam edersin

    YanıtlaSil
  4. Kitaplığın çok güzel görünüyor. Hep merak ediyordum, sonunda görmüş oldum.

    Kitaplarını nerede sattın? Ben de bayağı bir kitap seçtim satılacak ya da takasta kullanılacak diye. Onları bu sene elimden çıkarmak istiyorum.

    Bu sene ben de kendimi kasmayacağım çok okumak için. Hedef koyunca bu sefer onu tutturmak için kısa olan ya da çabuk okunan kitapları seçiyorsun. Kalın ve ağır kitaplar kalıyor. Bu sene güzel kitaplar okumak istiyorum. Sayısı önemli değil.

    Mutlu seneler canım. 2022 hepimiz için güzel bir sene olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :)
      zebramo tavsiye ederim komisyon oranı düşük ptt kargo da uygun orada diğerleri pahalı,bir de dolap var oranın kargoları biraz değişik kargo boyutuna göre değişiyor komisyon biraz daha fazla.gardrops var ama onu kullanmadım pek arayüzünü beğenmiyorum aradığımı bulamıyorum filan.

      sen zaten çok güzel okuyorsun umarım bu yıl da bol bol okursun:) musmutlu yıllar dilerim **

      Sil
  5. yer konusu hedefi tutturamamak stressiz bir yıl olur inşallah :) teşekkürler bol okumalı bir yıl dilerim ben de**

    YanıtlaSil
  6. kitaplar hakkında yazılar okumayı gerçekten seviyorum. çok güzel olmuş kitaplığınız. okuma aşkını perçinliyor kitaplık. çalışma masası verim açışından çok gerekli benimde odam küçüktü. ama bir şekilde alıp sığdırdım alışkanlıkların değişimine olanak sağlıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :) Ben de masa almayı düşünüyorum şuan olmasa bile biraz daha zaman geçtikten sonra, çeşit çeşit boy boy masa var odama göre bulurum herhalde.

      Sil