26 Haziran 2022 Pazar

Haziran Ayı Alışverişim

 Herkese merhabaaa!

Haziran ayı kitap alışverişim ile buradayım.Fotoğrafları çekerken mayıs ayı mayıs ayı diyip durdu kafam bloga girince mayıs ayının yazısını görmemle fark ettim haziran alışverişi bu.Ayın başında almıştım alacaklarımı ondan aklımda öyle kaldı sanırım :)


Öylesine gezerken amazonda Gondolin'in Düşüşü'nü 15 tl ye düşmüş olduğunu görmemle başladı.Attım sepete tek kitap alabilirdim orada prime üyeyim ve tek kitap olsa da kargo ödemiyorum ama amazonda şu var ya 5 kitaba yüzde 5 ,10 kitaba yüzde 10 indirim.Ben de genellikle oradan alışveriş yapınca mutlaka bu sayılara tamamlarım alacağım çok pahalı değilse.

Ne alsam diye bakınırken Harry Potter'in bu bina renklerini almamıştım onları da attım sepete onların fiyatı da 37tlydi.Efsanevi Yaratıklar listemdeydi onu da ekledim bu siparişe 15tl.Bu yazarın bir de bilinmeyen yemekler diye bir kitabı daha var o da listemde bir sonrakinde de onu alacağım.Belki duymuşsunuzdur Hayali Yerler Sözlüğünün yazarı kendisi.Bir de şuan fotoğrafta olmayan cedric 3 sayısını aldım denk geldikçe alıyorum bunu da.17 tyldi lk sayısını 10tl ye filan almıştım zamanında.Amazonda hediye çekim vardı onu da kullandım rastgele hesaplara tanımlanmış 100/30 tl indirim bu alışverişim toplamda 93tl ye geldi.

Mabbels'ten çıkan Harry Potter Film Dehlizi serisinin ilk sayısı bunu hepsiburadadan aldım okudum bile,hafta sonları visa kart ile 100tllik alışverişlerde 20 tl indirim veriyor.Ben de onu değerlendirdim.


Bu ayın çizgi romanları fotoğrafta birini unutmuşum ama neyse önemi yok.Uzun zamandır kitapçılara gitmiyordum.Burada pasaj gibi bir yer var içi kitapçı dolu eskiden korsan kitapçı merkeziydi neyse girdim işte geziyorum eskiden beri dikkatimi çeken bir yer vardı çizgi romancı hiç girmezdim pahalı olduğunu bilirdim çekinirdim ki böyle yerlerde bilirsiniz önünden geçerken bile aradığınız kitap var mı yardımcı olalım yaklaşımları olur esnaf insanlar onları da anlıyorum da ben gezeceğim öylesine.Dedim gireceğim girdim adam hiç oralı olmadı benle oh be dedim rahat rahat baktım takıldım arada fiyatlarını sordum tabi etiket fiyatının üç beş aşağısı.

Bakınırken gözüme asteriksler takıldı.Bir süredir alıcam alıcam derken baskısının tükendiği bir seri.Bir tanesini alıyım seversem devamını alırım gelip gidip tanesi 25tlydi.İlk olarak şuan resimde olmayan sayıyı aldım haziran ayı okuduklarımda paylaşacağım gitmişim son derleme sayısını almışım ki okurken ehh dedm pek keyif almadım ama yine de vazgeçmedim.

Ertesi hafta gittim bir kaç sayısını daha aldım gözüme kestirdiklerimi aldım bu sefer içine baktım derleme değil de macera olan sayıları seçmeye özen gösterdim.Yine aldıktan sonra internete bakmak aklıma geldi.Oradan da bir liste çıkardım tabi kalırsa kısmet ama bu devirde kitapçıdan alışveriş yapan az kişi olduğu için kalıcağını düşünüyorum.

Haziran ayı alışverişim böyle yine uzun uzun çene çaldım yine başka yazılarda görüşmek üzere 
hoşçakalınn☆

6 yorum:

  1. İyi okumalar dilerim. Harry Potterlarda gözüm kaldı. 😀 Seriden tün kitapları almak istiyorum da erteliyorum. Gondolin'in Düşüşü'nü merak ettim. Tolkien'in sadece bir iki kitabını okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gondolin düşüşü hakkında benim de bir fikrim yok fiyatı uygun olunca attım sepete :) Benim de bu sene yüzüklerin efendisi 3. kitabını okuyup seriyi bitirme hedefim var ya bakalım.

      Sil
  2. İyi okumalar diliyorum. Harry Potter'lara kalbimi bıraktım. :)

    YanıtlaSil
  3. Bir ara Amazon'dan alışveriş yapamıyordun sanki. Başka bloggerla da karıştırmış olabilirim. Şimdi sorun çözülmüş gibi. Sevindim. Ben oradan şimdiye kadar bir kere alışveriş yaptım ama neredeyse yarı fiyatına gelmişti bütün kitaplar. Tabii birkaç yıl önce olduğu için kitap fiyatları bu kadar yüksek değildi. Şimdi bakınca bedava almışım gibi geliyor.

    Hepsini iyi günlerde oku :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok doğru hatırlıyorsun çözdüm o olayı neyse ki :) benim çok kullandığım bir site ani indirimleri olsun beş kitaba yüzde beş on indirimi olsun şimdilerde de fiyatlardan dolayı tek tük alıyorum oradan prime olunca da kargo bedava oluyor tavsiye ederim. teşekkürler daha güzelleri senin olsun :)

      Sil