24 Eylül 2017 Pazar

Levana - Marissa Meyer


Ay Günlükleri serisinin devam kitabı niteliğinde çıkan ya da nasıl olsa satar mantığıyla yazılmış olan Levana ile buradayım..Ekitap olarak okudum bu kitabı ki size de öyle yapmanızı öneririm kısa bir kitap zaten kötü kalpli cadımız Levana'nın hayatını okuyoruz ablası ile yaşadıklarını aşkını,aynalara küskünlüğünü.Bunları ara ara Winter da da bahsedebilirdi yazarın böyle bir kitap yazması gereksiz geldi bana.

Yazarın bu karakteri böyle anlatmasını sevdim ama ayrı bir kitap olarak çıkardı madem ya daha kalın yapsaydı ya da diğer üç kitapta parça parça geçmişe dönüp anlatabilirdi ki kısa yazdığı için keşke böyle yapsaydı.Böyle olunca nasıl olsa bu da satar ben kazanırım mantığı oluyor.

Kitap hakkında ne yorum yapsam spoiler olucak gibi o yüzden Levana'nın hayatını merak edenlerin okumasını öneririm.

Puanım 3/5

11 yorum:

  1. Ben de Levana'yı okuyup, Winter'la seriyi bitireceğim :D Bu arada nerelerdeydin blogcan, gözlerim seni aradı :)) Arayı bu kadar açma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde seriden geriye bir tek Winter kaldı tabi ne zaman alırsam.Ah blogcan kafa iznindeydim diyeyim,umarım bir daha bu kadar açmam :D

      Sil
  2. Yorumunu okuyunca okuyupokumamakta muallakta kaldım.
    Ama listeme ekliyorum.
    Sevgiler.
    Blogunu takibe aldım.Banada beklerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında seriyi okuyanlar okumalı ama çok bir şey de beklememeli kitaptan kısa bir kitap olduğu için birde ekitap olarak okunması taraftarıyım.Teşekkürler uğrarım bende :)

      Sil
  3. Ay günlüklerini bile daha okumadım ama bu kitapta ilgi çekici duruyor diyebilirim. yorum çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin kapakları da güzel içleri de öyle bu biraz dışarıda kalsa da bence okumalısın seriyi güzel bir seri,seninde güzel yorumuna sağlık :)

      Sil
  4. Seriyi okuyacağım için bu kitaba da bakarım büyük ihtimalle. Bazı yazarlar sırf para kazanmak için kitap yazabiliyorlar. Sanırım bu da öyle olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yazar ya da yayınevleri nasıl olsa diğerleri yok sattı birazda bundan kazanalım mantığı.E kitap okudum da bana dokunmadı,böyle durumlarda iyi oluyor e kitaplar :)

      Sil
  5. Bende Uzak Yıldızlar'ı okuyabilirim ama Kalpsiz'den emin değilim pek beğenilmemiş.Bende bu seriyi çok beğeniyorum okurken büyük keyif almıştım :)

    YanıtlaSil
  6. Bu seriyi ne zaman okuyacağım bilmiyorum. :/ Bir türlü okuyamadım. Merak ettiğim bir seri gerçekten. :) Emeğine sağlık bu arada! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir seri en kısa zamanda seninde okuman dileğiyle umarım beğenirsin,yorumun için teşekkürler :)

      Sil