2 Ekim 2017 Pazartesi

Kan Ateşi - Karen Marie Moning (Ateş Serisi #2)

 
Karanlık, gölgeler, çeteler ve sonu gelmeyen birçok cinayet ile artık her şey daha çok içinden çıkılmaz hale gelir. Güvenlik güçleri her konuda Mac'ten şüphelendikleri için her an onun peşindedirler. Mac'i takip eden sadece polis değildir. Zaten cevapsız sorular da işte tam burada başlar.

 Okuyamama durumumda bu kitabı yarım bırakmıştım.Kitap kötü olduğundan değil tam tersine güzel akıcı kolay okunuyordu ama o zaman şartlar onu gerektirmişti.Bende hemen unutmadan kaldığım yerden devam etmek istedim.Kalan yarısı da bir çırpıda bitiverdi.

Kan Ateşi ilk kitaba göre daha aksiyonluydu bana göre daha hızlı kolay okudum.Bunun sebebi de kitapta çok fazla yaratık türü var ve her birinin de farklı özellikleri var ilk kitapta bunları ayırmada kafam karışıyordu sık sık ilk sayfadaki özellikler kısmına dönüyordum.İkinci kitapta biraz daha alıştım yaratıklara.Evet aksiyonluydu ama ilk kitaba göre pek ilerleme olmadı sanki karakterlerin başlarına bir kaç şey geldi ama ulaşacakları hedefe daha hiç yaklaşamadılar sadece kitabın son sayfası çok çarpıcı bir şekilde bitti sanırım üçüncü kitap bu ilk iki kitaptan çok daha farklı olucak.
Barrons kapıda duruyordu,gözleri simsiyahtı.Bir kaç saniyeliğine beni tepeden tırnağa süzdü."Ne güzel bronzlaşmışsın,bana zahmet olmazsa bir aydır hangi cehennemde olduğunu söyler misin?"
Seri İrlanda da geçiyor ve benim merak ettiğim ülkelerden biri ama bu kitapta ülkeyi öyle bir okuyoruz ki insan korkuyor İrlanda'nın gerçekten böyle bir dünyası var diye sormadan edemiyor insan.Halbuki fotoğrafları nasıl da huzur verici.Ama bu seride İrlanda hiç de göründüğü gibi değil adları gibi karanlık.

Daha seriden iki kitap okumuş olmama rağmen karakter hala düzgün hala ilk günkü gibiler hani devam kitaplarında mutlaka karakterlerden biri gıcıklaşır insanın boğası gelir ya bu kitapta hiç bunlar yok iki baş karakteri de o kadar dozundaki.Uzun zamandır böyle fantastik yaratıklarla ilgili güzel bir seri okumamıştım hatırlamıyorum.En son bu kategoride Vampir Akademisi serisi vardı onunda son kitabını unuttum bir özlemim olursa son kitabını okumak istiyorum.

Bu serinin ilk iki kitabı filan piyasa da yok ama pdf olarak bulunursa kolay okunacağını düşünüyorum hem akıcı hem de ilk kitapları kısa okumakta zorlanılmaz.Ben seriyi beğeniyle okuyorum devamı da öyle olur.

Puanım 5/5

10 yorum:

  1. Bu seriyi okumana çok sevindim, çok sevdiğim bir fantastik seridir seninde sevmene sevdindim. ^-^
    Bu serinin en güzel yanlarından biri baş karakterlerin sonradan evrim geçirmemesi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak beğeniler ortaya çıkınca bende seviniyorum böyle** Bunu söylediğin çok iyi oldu seriyi sonuna kadar severek okuyacağım desene :)

      Sil
  2. Bu seri biraz uzundu sanırım, yanlış hatırlamıyorsam :D Uzun olması göz korkutucu ve pdf okumayı da pek sevmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun uzun ama ilk iki kitap filan bulunamıyor onlarda az sayfalılar,diğerleri basılı halde varlar bir gün pdf okumak istersen şans vermelisin bence :)

      Sil
  3. Okunacak çok,sıra gelmiyor böyle böyle listeler uzayıp gidiyor bize de geç olsun da güç olmasın demek kalıyor :D Umarım sende seversin okuyunca.

    YanıtlaSil
  4. Ben bu kitabı esmanın önerisi ile okumuştum ve hayatımda okuduğum en güzel fantastik aşk kitaplarından biriydi öyleki ikinci kez bile okumayı düşünüyorum. Diyaloglar olaylar hala aklımda. Vampir akademisiymiş, lux serisi imiş hepsi halt etmiş bunun yanında. Kitpa biraz kafa karıştırıcı ama yine de bayılıyorum. Güzel tercih. Son kitaba kadar bayolacağınaneminim çünkü karakterler bozulup sinir bozucu bir hal almıyorlar inan. İyi okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin karakterleri hakkında böyle güzel şeyler duyunca aşırı heyecan yapıyorum demek ki insanların bayıldıkları kadar var en kısa zamanda devam etmeliyim seriye :) Bol kitaplı günler :)

      Sil
    2. Barons efsanedir ahh jericho :) <3

      Sil
  5. Bu seriyi hep merak edip bende başlayamanlardanım.
    Ama yazını okuduktan sonra okuyasım geldi :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik okumayı seviyorsan bence kesinlikle okumalısın farklı güzel bir seri.
      Güzel yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil