9 Mart 2018 Cuma

İntikam Ateşi - Karen Marie Moning (Ateş Serisi #3)

Ateş Serisi #3
Türü:Fantastik 
Sayfa Sayısı: 413

Arka Kapak Yazısı: Tehlikenin farkında mısınız? 
ONLAR her yerdeler!

MacKayla Lane, kız kardeşi Alina’nın intikamını almak için Dublin’in tehlikeli sokaklarında canı pahasına mücadele ediyor.Dokunan herkesin korkunç şeyler yaptığı bir kitabın peşinde, Kelt efsanelerine konu olan yaratıklarla savaşıyor, değişiyor ve yetişkin bir kadına dönüşüyor.Etrafındaki kimseye güvenmiyor. Ne dizlerinin bağını çözen Fae Prensi Vlane’e, ne henüz ne olduğunu çözemediği Barrons’a, ne de kendisi gibi sidhe-kâhini kızları yöneten Rowena’ya. Sadece intikamı, yitirdikleri ve dünyanın kaderi için savaşıyor. Ve oldukça da sağlam dövüşüyor.

Yorumum: Koskaca Şubat ayı bu kitapla geçti.Kalın da değil halbuki ama ben az az okudum okumak istemedim bu kitabı değil genel olarak kitap okumak istemedim.Neyse bundan bahsetmeyelim diğer yazımda yazmıştım bunları.Kitaba dönecek olursa ilk iki kitaba göre biraz daha bilgi sahibi olduğumuz bir kitaptı.Ama malesef ki ne yazık ki bu bilgiler Barrons hakkında değil.Barrons gizemli kalmaya devam ediyor.

Bu kitapta Barrons çok nadir olarak vardı gözlerim hep onu aradı okumayı sevdiğim bir karakter özellikle Mac ile Barrons'un atışmalarını zıtlıklarını okumak keyifli oluyordu.Vlane daha çok vardı bu sefer onun ve kraliçe hakkında az çok bir şey öğrenebildik.Asıl bomba kitabın sonundaydı ve yazar tüm kitap boyunca bunu beklemiş gibi yavaş yavaş sanki ağır çekimde gibi anlattı olanları ve o son son cümle kaç sayfa bu ya filan diye bakarken dikkatli olun derim çok can alıcı bir cümle.Barrons bu kitapta daha az olduğundan bir puan kırıyorum beş puan veresim gelmedi.

Puanım 4/5

13 yorum:

  1. ilkay özgür,
    hmm düşündümde olabilir laf çarpmaları filan ama Adrian daha sırnaşıktı Barrons biraz daha ağır abi :)

    YanıtlaSil
  2. Yazdım mı hatırlamıyorum ama başlık resmine bayıldım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      beğenmene çok sevindim arka plan değiştirmeyi çok sevince bloguma da yansıyor bu durum arada değiştirmek güzel oluyor :)

      Sil
  3. Kapağı çok güzelmiş, bu seriye bir ara başlamayı düşünmüştüm :)) Bu arada banner’ına bayıldım blogcan 💪🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      kapağı kitabın konusunu çok güzel yansıtıyor İrlanda'nın karanlık sokakları gibi bence de başla seversin diye düşünüyorum.Beğenmene çok sevindim blogcan :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. deeptone,
      burdaydım ki sadece okuyucu olarak :D arada da yazıyorum işte takılıyorum öyle :)

      Sil
  5. Dün on tane falan kitap aldım ben de. :) Çok güzel kitaplar var. Ama çok kötü kitaplar da var. Klişe aşk romanları mesela... Her zaman oluyorlar. Çok satıyorlar. Kaliteli kitaplar bulmak lazım. :) :) Yaşasın okumak! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi,
      çok güldüm yorumu okuduğumda tekerleme gibi olmuş :)) hepsini bir çırpıda keyifle okuman dileğiyle.Evet yaşasın okumak :)

      Sil
  6. Hey, seni mimledim, umarım yaparken eğleneceğin bir mim olur :)

    YanıtlaSil