5 Nisan 2020 Pazar

Mart Ayı

Merhabalar nasılsınız umarım virüs belasına rağmen keyifler iyidir.Benim de fena sayılmaz
takipçilerimin düşmesi dışında senenin başından beri blogda takipçi kaybediyorum herkesin takipçisi artar benimki de azalır benim hayattaki şansım da hep bu yönde olduğundan şaşırmıyorum.Takipçi harici görüntülenme sayımda azaldı eskiden yine 20 filan olurdu şimdilerde en yüksek 10 oluyor demek ki bir şeyleri yanlış yapıyorum olmuyorsa zorlamaya da pek gerek yok.
Neyse Mart ayı da bitti öyle ya da böyle.Önce okuduklarımdan başlayayım.
  • Bininci Kat - Katharine McGee
  • Ölümüne Sadakat - Nora Roberts
  • Rüyalar Gerçek Olsa - Julia Quinn  
Genel olarak bu ay okuduklarımdan memnunum içlerinde beğenmediğim yok diyebilirim.

Geçen ay animelere sarınca bu ay da oradan devam ettim.Animeleri bu kadar seveceğimi pek tahmin etmiyordum daha önceleri Imdb top 250 den dolayı Ruhların Kaçışı ve Prenses Mononoke izlemiştim beğenmiştim de özellikle Ruhların Kaçışını.Sonra dublaj seçeneğini tercih ettim animasyonlardaki gibi daha çok sevdim kore dilini pek sevmediğimden böyle daha güzel geldi.Şimdilik dublajlı bulduklarımı özellikle Hayao Miyazaki'nin yapımlarını izliyorum.İçlerinde anime olmayan animasyon Muhteşem Fare Dedektif var 1986 yılı yapımı Walt Disney yapımı çizimleri çok güzel konusu da tavsiye ederim eğlenceliydi.
  • Marnie Oradayken 
  • Kırmızı Kanatlar 
  • Muhteşem Fare Dedektif
  • Aşırıcılar 
  • Gökteki Kale 
  • Küçük Deniz Kızı Ponyo 
  • Sihirli Kedi 
  • Rüzgar Yükseliyor
Dizilerden de geçen ay ikinci sezonunu izlediğim Downton Abbey'in üçüncü sezonunu izledim ve sezona kalbimi bıraktım özellikle sezon finaline senarist yaktı yıktı geçti.O yüzden diziye biraz ara verdim bölüm sayıları da az olunca hemen bitmesin istiyorum.

Sonra uzun zamandır listemde olan ama izlemeyi sürekli ertelediğim dizi olan Freaks and Geeks'i izledim ve bayıldım favorilerim arasına girdi bile.80'li yıllarda geçen kolej gençlik dizisi ama çok doğal ve samimi bir dizi benim gibi hala izlemeyen bekleten varsa izlesin derim.Dizi bir sezondan oluşuyor zamanında 12.bölümde iptal edilmiş ama çok sevilince bir 6 bölüm daha çekilmiş.

Diziler dışında Tlc kanalında Emlak Avcıları'nı ve Temizlik Bağımlıları'nı izliyorum şu sıralar.Arada denk geldikçe de Ufak Tefek Evler ve Bu Nasıl Restorant batma durumunda restoranları kurtarmaya çalışıyorlar yenileme filan.

Nisan ayının sağlık huzur dolu geçmesi dileğiyle.



19 yorum:

  1. bloglar okumalarında gene bir düşüş var gibi ... bilmiyorum... ama yazmaya devam !

    YanıtlaSil
  2. Sayıların dünyasında yaşıyoruz zaten, burada bari sayılardan biraz olsun uzak durmayı başarırsak daha mutlu olabiliriz gibi hissediyorum :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayıları severim aldıklarımı sayarım,okumadıklarımı sayarım her şeyi sayarım :D Ama dediğin gibi bazen uzak durmak daha güzel neşeli ve sağlıklı günler dilerim ben de :)

      Sil
  3. Blog okunmalarında bu yıl genel olarak bir düşüş vardı bence. Adını değiştirdiğin için de biraz daha düşmüş olabilir ama zamanla artacaktır diye umuyorum. Hem biz varız :)) Bazen benim de canım Harry maratonu yapmak istiyor ama sonra vazgeçiyorum. Downtown Abbey'e başlamıştım ama sonra ne oldu hatırlamıyorum, unuttum devam etmeyi. Yeniden başlamam gerek diziyi sevmiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim blogcan :) Yeniden başlanır o diziye bölüm sayısı az olunca, özel bölümleri de izlemeyi unutma sezon sonunda bağlayıcı bölümler onlar oluyor,güzel dizi keyifli seyirler dilerim :)

      Sil
  4. Downton Abbey'i ben de izlemeyi çok istiyorum. Freaks and Geeks'i birkaç sene önce izlemiş ve çok sevmiştim. Hatta bloğuma da detaylı bir şekilde yazmak istiyordum. Sonra üstünden zaman geçince kaldı. Animeleri dublajlı izlemek hiç aklıma gelmemişti. Bir deneyeyim bakalım.

    Blog görüntülenmeleri yerlerde geziyor. Bundan 4-5 sene önce takipçi sayım 5 kat azken bugünkü görüntülemelerimin 5 kat fazlası görüntüleniyordum. Biraz karışık bir cümle oldu ama ne demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım. Yine geçen yıllarda takipçi sayım azken daha çok yorum alıyordum. Takipçi sayım artsa da yorum ve görüntülenme sayım düşüyor. Sanırım insanlar artık blog okumuyor. Bizi takip edenlerin çoğu bloglarına uğramıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Downton Abbey henüz 3 sezon izlemiş olsam da çok sevdiğim bir dizi oldu.Freaks and Geeks'de harika bir diziydi ya tadı damağımda kaldı diyebilirim.Animelerin dublajları gerçekten çok güzel tavsiye ederim ben öyle daha çok keyif aldım.

      Ne demek istediğini anladım geçmiş yazılarım benim de öyle.Bloglar bazen yükselişe geçiyor bazen de durgunlaşıyor.Kendi blogum ilerleme değil de yerinde saysa yine iyi ama işte düşüşler bazen keyif kaçırabiliyor kısmet ne diyeyim :)

      Sil
  5. Animeleeerrrrrr oyoyoyoyoy! Hepsi listemde bu ay içinde ben de izlerim diye düşünüyorum. Ne verimli bir ay olmuş :) Harry Potter konusunda ben de bir maraton yapsam iyi olacak yoksa her yıl bir kitap okurum gibime geliyor seriden :( Nisan ayı daha bir güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Animelerin hepsi birbirinden güzel ya bir çırpıda izleniverir :) Ben de ilk kitaplarını bir kaç yıl önce okumuştum sonra her ay bir tane okumaya karar verdim güzel de oldu geriye son kitap kaldı onu da bu ay içinde okuyacağım inşallah.Umarım Nisan ayımız daha güzel geçer sevgilerle :)

      Sil
  6. gökteki kale ve ponyo bayılırııım :) baksana son yazıma ben de tarihi romans okudum. gelin adlı romandan sonra bu ikinci bu tür okuduğum olduuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son yazında Elizabeth Hoyt'un yeni çıkanlardan Gizemli Sevgili vardı ondan bahsediyorsun sanırım hatta ben de yorum yazmıştım :)

      Sil
  7. sen iyi bir yazarsın emeğin karşılığını alacaksın..

    YanıtlaSil
  8. Kitaplar, filmler ilgimi çekti hepsi :))
    Tlc programlarına ben de bakıyorum denk geldikçe. :)
    Nisan ayı çok daha güzel geçsin hepimiz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tcl Dmax uyduda sevdiğim kanallardan arada güzel şeyler denk geliyor :) İnşallah Nisan ayı hepimiz için daha güzel geçer :)

      Sil
  9. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum atarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  10. ernest ve celestine adlı çizgi filmi izlesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım tatlı güzel bir filme benziyor izleyeceğim :)

      Sil