23 Mayıs 2020 Cumartesi

Aşk Engel Tanımaz - Candace Camp (Çöpçatan Serisi #1)


Kitabın Adı: Aşk Engel Tanımaz 
Seri Adı: Çöpçatan Serisi
Seri Sıralaması: 1/4
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Türü: Historical,Tarihi Aşk
Sayfa Sayısı: 352
Puanım: 4/5

Sanırım kaç yaşına gelirsem geleyim külkedisi hikayesi okumaktan hiç vazgeçmeyeceğim. Başroldeki kızımız genç yaşta babasını kaybetmiştir ve annesi ve kardeşi de olmadığından amcası ile yaşamaya başlamıştır.Yenge çok kötü zalim değildir ama çok da iyi değildir.Constance daha yirmi sekiz yaşında olmasına rağmen evde kaldın diyerek onu kızlarının şaperonu yapar ve hatta giyim kuşam olarak da onların yanında sönük kalmasını sağlar.Ama bir gün işler bir anda değişir devreye popüler leydi Francesca Haughston girer.

Costance ve Francesca bir iddaa sonucu olsa da arkadaş olurlar.Costance baştan aşağı değişir eski yaşam enerjisi tekrar yüzüne yansır.Arada olaylar olur anlaşmazlıklar iftiralar falan filan ama çiftimiz mutlu sona ulaşır.Ama kimle söylemeyeceğim kitabı okurken öğrenirsiniz :) 

Bu yazardan daha önce Söz Dinlemez Kalbim'i okumuş çok beğenmiştim.Seriye aradan dalmıştım bu kitapta Francesca Haughston'ın çöpçatan işine nasıl girdiğini okuyoruz.Çok tatlı da bir kadın kendisini okumak eğlenceliydi.Bu yazarı bir çok kişi pek sevmiyor sadece kadın bakış açısı ile yazdığından dolayı ama ben memnunun ki bir sebepten de memnunum romantik sahne diyebileceğim sahneler üstün körü yazılmış olması.Sanki bu kitapta bir tık daha fazlaydı daha öncekinde azdı okuyalı biraz zaman oluyor tam hatırlayamıyorum.

Başı sonu belli ama hafif eğlenceli bir tarihi aşk romanı yazın iyi gider tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. Serinin ilk üç kitabını yaz okuma şenliği listeme yazdım. Yazın her ay birini okumayı planlıyorum. Historical okumayı özledim :-) Kitapla ilgili olumlu yorumunu okumak hevesimi artırdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazarı bir çok kişi yavan basit buluyor ama benim hoşuma gidiyor umarım sen de seversin :)

      Sil
  2. heey saol belli şirin bişeye benziyooo artık yeniden kitap almaya başlamanın zamanı geldiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli çıtır çerez bir romandı umarım sen de seversin :)

      Sil
  3. Historical çok okumamış olsam da bu tarz hikayeleri ben de çok seviyorum. Bu kitabı da listeme aldım. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli güzel bir hikayeydi umarım keyif alırsın okurken :)

      Sil