13 Haziran 2020 Cumartesi

Mayıs Ayında Okuduklarım


Herkese merhabalar ayın neredeyse ortası geldi ama ben daha yeni yazabiliyorum.Haziran ayında daha kitap okumamış olmam da cabası.Bir de yaz günü hasta oldum falan filan.Elimdeki kitapları da bitirmeye kitap almamaya devam ediyorum.

Okuduklarım 

Sen Kimseyi Sevemezsin - Karen Hawkins 
Yazarı hakkında fikrim olmadan aldığım bir kitaptı.Fena olmayan eğlenceli çıtır çerez bir romandı.Bir çok historical de olduğu gibi önce nefretle başlayan sonra aşka dönen bir hikaye.Bir İngiliz erkeği ve deli dolu olan İskoç kızın hikayesini konu alıyor.

John Delahunt Bir Cinayetin Romanı - Andrew Hughes
Bunun yorumunu bloguma yazmıştım.Gerçek bir olaydan yola çıkarılarak yazılan bir roman.

Aşk Engel Tanımaz- Candace Camp 
Çöpçatan Serisi #1
Bu kitabın da blogumda yorumu var külkedisinin historical versiyonu.Tavsiye ederim eğlenceli bir romandı.

Sana Muhtacım - Julia Quinn 
Bridgerton Serisi #6
Bridgerton serisinin 6.kitabını da okudum.Bu kitap diğer kitaplarda sadece adı geçen Francesca'nın hikayesini okuyoruz.Bunun yorumunu yazacağım.

Aslında Mayıs ayında bir de Yüzüklerin Efendisi serisinin ikinci kitabı olan İki Kule'ye başladım ama malum betimlemelerden dolayı biraz yavaş okuyorum az biraz kısmı kaldı bu ay bitirmek istiyorum tabi elime kitap alırsam.

Arada aldığım 4 kitabı saymazsak sene başından beri kitap alışverişi yapmıyorum aldıklarımda baskısı bulunmayan aradığım ikinci el kitaplardı o yüzden saymazsak diyorum.Ve yine İki Kule'yi de bitirdiğimi sayarsak bu sene 25 kitap okumuş oluyorum.Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitap sayısı böyle azaldıkça ben mutlu oluyorum :) Bir sonraki yazım ya Sana Muhtacım kitabının yorumu olur ya da Mayıs ayında izlediklerim olur bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın **

5 yorum:

  1. elindeki kitapları bitirip öyle almak en iyisi gerçekten :) bazen almaktan birikiyor kitaplar. kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni kitaplar aldığımda heyecanlanmak hemen okumak istiyorum o günlere geri dönebilmek için önce elimdekileri bitirmem lazım :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim İlkaycım şükür çabuk atlattım :) Kesinlikle kitaplıktan okunmamış kitap sayısı azaldıkça mutlu oluyorum içten içe seviniyorum bir gün hepsi bitecek yeni kitaplar alacağım diyorum, kendimizi tebrik edip okumaya devam edelim:D

    YanıtlaSil
  3. Maşallah bu sene güzel okumuşsun. Ben henüz 20.kitaptayım ve okuma hedefime göre dört kitap gerideyim. Galiba sene sonunda bol bol şiir ve tiyatro kitabı okuyacağım gibi :-)

    Ben de bir süre kitap alışverişi yapmayıp elimdekileri okumak istiyorum. Okunacaklar dağı azaldıkça insan mutlu oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğim kitaplar elimin altında olunca sanırım güzel okudum haziran için pek aynı şeyi söyleyemezsem de :) Okunacaklar dağı azaldıkça içim ferahlıyor resmen, bence maşallah sen de güzel okumuşsun :)

      Sil