12 Temmuz 2021 Pazartesi

Kitap Alışverişi

 Selam herkese yine bir alışveriş yazısıyla buradayım.Bir süredir kitap alışverişi yapıyorum benim için rutine döndü artık.Duymuşsunuzdur ki Eylül ayında kitapların sabit fiyat olma konusu gündemde bu alışverişlerin etkisi de biraz ondan.Biraz da gerçekten çok uyguna denk geliyor o yüzden alıyorum her şey zamlanıyor ve almak istediğim bir kitabı yarı fiyatına denk gelmişken de almak çok iyi oluyor.



Kitap yurdu alışverişimle başlayım buna sebep olan kitap Red Kit Toplu Albümleri cilt 2 yeniden basıldı ara sayı eksikti ve en uygun buradaydı bir de kitap yurdu bana o hafta yüzde beş indirim tanımladı.Bunun yanında diğer bir kaç kitap yine buradan kargo bedava olsun diye aldıklarım.

Bir diğer alışverişim ise şu sıralar favori sitem olan Amazon'dan.Geçtiğimiz günlerde 21 hazirandan dolayı prime day yapıp bazı kitapları indirime girmişti.Dan Brown'lar 15 tlye Agatha Christie'ler de 9 tl civarına inmişti gözüme kestirdiğimi konusunu beğendiğimi attım sepete.Sağ üstteki Tolkein Mirası'nı da 100 tlye 25 tl indirim ile 80 tlye aldım.


Bunlar da bugün gelenler bunlar nereden çıktılar amazondan şuan amazonda çok satanlarda 4 al 3 öde sepette şu kadar indirim tarzı bir indirim var.Anneme bir kaç kitap aldım oradan annem pek benim aldıklarımı okumaz seçicidir yabancı sevmez yerli sever her türü sevmez filan o sırada ona alırken ben de kendime bunları seçtim.Anneme de İş Bankası Kültür Yayınlarından çıkan Türk Edebiyatı Serisinden bir kaç kitap aldım umarım beğenir.

Bir sürü kitabım oldu hepsini okumak içinde ayrı ayrı heyecanlanıyorum bir yandan da kitaplığıma sığmaya çalışıyorum.Bazı kitapları eliyorum tekrar okumayı düşünmediklerimi elden çıkarıyorum her zamanki gibi eskiden zebramodan satardım ama mesai saatlerim ile kargo uyuşmuyor mecbur çok komisyonuna ve dinamik kargosuna rağmen dolabı tercih ediyorum.dolap profil tık tık.

Benim kitap alışverişim böyleydi şu sıralar kitaplara düştüm alışveriş yapmak okumak iyi geliyor ne zaman sitelere girmekten vazgeçer indirimleri görmezden gelirsem durulurum sanırım :)

11 yorum:

  1. Güzel bir alışveriş olmuş. Keyifli okumalar. Agatha nin bu yeni kapakları benim hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski kapakları güzeldi bunlar daha güzel daha şık olmuşlar teşekkürler :)

      Sil
  2. Sabit fiyat haberi benim de hoşuma gitmedi. Dua ediyorum ki böyle bir şey yaşanmaz ama burası Türkiye, vatandaşın yararına durumlar görünmez.

    Aldıklarındam Küçük Kadınlar (küçükken okuduğum için nasıldı hatırlamıyorum), Zacharius Usta (pek beğenmedim) ve Büyük Dörtler'i (güzel bir kitaptı) okumuştum. Aldıklarını keyifle oku 😎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım yaşanmaz diyelim ama bu fikri öne sürenler isteyenler devlete yakın olanlar o yüzden bilemiyorum yaşayıp göreceğiz.hepsini çok merak ediyorum ve seçerken karasız kalıyorum hangisini ne zaman okuyacağım kim bilir :D Teşekkür ederim **

      Sil
  3. Sabit fiyat olayı daha kesinleşmeden yankıları başladı gibi geliyor bana. Ben de eylüle kadar alayım alacaklarımı diyordum ama sanırım şimdiden fiyatlar yükselmiş.
    Yine de kitap alışverişi yazıları okuyarak kitap almalara düşeceğim sanırım, kendimi tutmalıyım 😅 Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim can yayınlarının koyu renk kapakları ne-kadar-güzelmiş-öyle 🤩

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni de indirimler kuponlar çok cezbediyor bir de uzun zamandır böyle istediğim kitapları almıyordum hep eskileri topluyordum alışveriş yaptıkça mental olarak çok mutlu oluyorum :D sabit fiyat olayı olursa bu can klasikleri bolca okuruz sanırım 3 5tl olduklarından :D

      Sil
  4. Bu hafta bloglarda okuduğum dört kitap alışverişi yazısı var :-) Sanırım herkes eylül gelmeden stok yapma telaşında. Okunacak kitabım çok diye bir süredir kitap almıyorum ama dediğin gibi uygun fiyatlı olunca kaçırmamak lazım.

    Aldıklarının hepsi birbirinden güzel. Özellikle farklı yayınevleri ve farklı tarzlarda kitaplar almanı çok sevdim. Bana bazen hep aynı kişileri ve aynı tarz kitapları okuyormuşum gibi geliyor. Sendeki farklılıklar hoşuma gitti. Hepsini iyi günlerde oku :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanki hiç stoğumuz yokmuş gibi :D her şeyde stoğum var oyunlarda kitaplarda ama hala indirim oldu mu şunu da alıyım bunu da alıyım ileride zam olur bu fiyata alamam olayı var.geçen sene hep eski istoricalleri topluyordum ki sonra bi baktım elimde sadece o tür olmuş ben de bu sene o huyumu bıraktım başka okumak istediklerime yöneldim ve okumak istediğim çok fazla kitap olunca ortaya karışık oluyor :D teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  5. nasıl olucak merak ediyorum dediğin gibi fiyatlar her geçen gün daha da artıyor evet okunacak kitap çok fazla oluyor alışveriş yaptıkça ama indirim kupon ile çok uyguna geliyor geleceğe yatırım gibi özellikle eylül olayı duyunca daha dar arttı alışverişler indirimler :D ben de beğeniyorum beyaz lacivert güzel oluyor kapakları teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  6. Bu sabit fiyat konusu bana da çok saçma geliyor ve düşündürücü. Ben elimde çok fazla kitap olduğu için uzunca bir süredir nadiren alışveriş yapıyorum. O yüzden alışveriş yazılarını okuyarak mutlu oluyorum :) Güle güle okumanız dileğiyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de elimde çok fazla kitap var ama bazı indirimler öyle güzel oluyor ki dayanamıyorum :D çok teşekkür ederim <3

      Sil