4 Temmuz 2021 Pazar

Haziran Ayında Okuduklarım

Haziranın bitişiyle yılı da yarılamış olduk.Haziran ayı serin yağmurlu ama temmuz çok sıcak geçecek gibi.Haziranda ne yaptım biraz okudum biraz izledim.Ve bir kaç alışveriş yaptım.Fix zaten 3 4 kitap okurum aylık bu ay da öyle oldu.


Aya Ay Polisi ile başladım kısa bir çizgi roman ile başladım.İçinde daha çok resim var diyalog az ama konusu da bunun üzerinde biraz hüzünlü bir ay öyküsü sevdim.

Kurtulan Kızların yorumunu yazmıştım yaza pek gidecek bir roman değil aslında gerilim romanı ama sürükleyici yanı sayesinde okumama durumlarına iyi gelir.

Klasik Bilimkurgu Öyküleri hakkında bir fikrim yoktu farklı yayınevlerinin kitaplarını incelerken Çınar Yayınevini gördüm ve bu kitap ilgimi çekmişti 10 tl gibi bir fiyata almıştım.İçinde ilk bilimkurgu öyküleri sayılan öyküler var farklı farklı yazarlara ait her öyküyü beğenmedim ama içlerinde güzel bulduklarımda oldu.Elmas Mercek, Gövdesi Olmayan Adam sevdiğim öyküler oldu.Bilimkurgu okumak isteyip ama diğer kitaplar gözünde büyüyenler için güzel bir tercih olabilir ama içindeki öyküler de ilk öyküler kapsamında olduğundan pek beğenmeyip bu türden yine uzaklaşabilirsiniz de öyle de bir durum var.

Düğün Evi market alışverişinde konusu hoşuma gitmişti öyle almıştım.Yılın düğününe davetlisiniz!
Bu düğün evinde elbette dedikodu, entrika ve bol bol aşk var.Arka kapak ilk satırda bu yazıyor tabi böyle olunca entrika dolu bir roman okuyacağımı sandım ama pek öyle değildi bence.Bu historicalin diğer romanlardan farkı üç kadının hikayesini okuyor olmamız.Akıcı okunan bir romandı ama tutsuzdu biraz yavan geldi bana ortalama buldum diyorum.

Bu ay da diğer aylar olduğu gibi biraz alışveriş yaptım onunla ilgili de yazı yazacağım sonra izlediklerim var.Hepsini bir yazıya sığdırmak istemiyorum o yüzden başka yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın..

4 yorum:

  1. Manga dışında hiç çizgi roman okumadım. Ay Polisi'ni önerir misiniz başlamak adına? Yoksa daha farklı çizgi romanlardan mı başlanmalı? Ellerinize sağlık, bol okumalı aylarınız olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay polisi güzel ama bence yüzde elli indirimde alıp okumak için güzel çok kısa bir hikaye çoğu da resimlerden oluştuğu için başlangıç için hafif gelebilir ama hafif istersen de neden olmasın.hangi tür seviyorsan ondan başla derim süperkahraman ise avengers daha eski klasik şeyler ise red kit asterisk eğlenceli oluyor :) hepimizin bol okumalı ayları olsun **

      Sil
  2. Yazın sıcaklarda kitap okunmuyor. En azından ben okuyamıyorum. Haziranda gene okumuştum ama temmuz ve ağustos sadece izlemekle geçecek gibi. Bunun keyfi de başka. Sonbaharda kitaplarıma dönerim artık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de azar azar okuyorum elimde daha fazla sürünüyor sanki kitaplar ince bir çok kitap aldım onları okuyacağım sanırım :) ben de vakit buldukça filmlere bakasım var özellikle komedi olanlara yazın izlemesi keyifli oluyor.

      Sil