22 Ağustos 2021 Pazar

bu hafta

Hello herkese merhabalar haftalık yazı yazasım geldi,geçtiğimiz cumartesi ikinci aşımı da oldum bu sefer iyi çarptı ertesi gün her yanım ağrıyordu tatil günümü yatarak geçirdim.Aslında son zamanlarda diğer günlerimin de pek bir farkı yok canım bir şey yapmak istemiyor yemekten sonra uykum geliyor uyuyasım geliyor sonra gece de uyuyorum ona rağmen uykuya doymuyorum.

Bu aralar ne okuyorum Jules Verne'nin Denizler Altında Yirmibin Fersah aslında ince kitap okuyacaktım ama elim bu kitaba gitti aklımda kalacağına okuyum dedim aldım elime ara ara bunu okuyorum.Elime çok az alıyorum kitabı ama bir yandan da kitap okuma aşkım var fazlaca ama elime almıyorum garip bir sorun içindeyim :) 

Bir yandan da Büyülü Şehir'i okuyorum.Amazonda beş liraya denk gelmişti baktım konusu güzel attım sepete.Konusu bir çocuk evde bulduğu eşyalardan şehirler yapmaya başlıyor küçükken hepimizin yaptığı gibi ama bunda farklı olan bu şehir büyülü bir anda kendini kendi yaptığı şehirde buluyor,çocuk kitabı ama akıcı okunuyor.

Daredevil dizisini bitirmiş bulunmaktayım.Kitap okumakta seçmekte zorlandığım gibi dizilerde de öyleyim daredevilin ilk sezonunu izlemiştim fena değildi ikinci sezonu da izleyip bırakmıştım dedim final de yaptı 13 bölüm son sezonu da izleyiveriyim bitsin.Böyle düşünerek çok iyi yapmışım ki en iyi sezon son sezondu dersem yalan olmaz.Benim gibi diziyi bırakan varsa hiç düşünmeden son sezonu izlesin derim.

4 yorum:

  1. geçmiş olsun. daredevil aklımdaydı, o zaman bazı sezonları izlerim, sayende, tenk yu :)

    YanıtlaSil
  2. Daredevil yeni Örümcek Adam filminde olabilirmiş. Çok merak ediyorum o filmi. Sanırım yıllar sonra sinemaya döndürecek beni :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örümcek adam filminde de bir çok karakter olucak sanırım teoriler o yönde ben de merak ediyorum o filmi :)

      Sil