8 Ağustos 2021 Pazar

çizgi roman


The Big Bang Theory dizisinde karakterler sık sık çizgi roman dükkanına gider saatlerce vakit geçirirlerdi yeni çıkan sayıları alıp eve geri dönerlerdi ve ben bu olaya biterdim.O diziyi izledikten sonra hep çizgi roman almak okumak istedim ama maddi durumum beni durdurdu onun yerine kitap almayı tercih ettim.Ve bir de nereden başlayacağımı bilmiyordum aslında daha önce çizgi roman okumuştum ama ama onlar tommiks redkit çizgi romanlarıydı süper kahramanları bilmiyordum.
Sevdiğim merak ettiğim karakterle başlamak en güzeli olur dedim ve ilk alışverişimi yaptım.

Alışverişimi arka bahçenin kendi sitesinden yaptım hiç hediye ayraç poster çıkmadı halbuki not düşmüştüm bu eksi oldu bir de fotoğrafta gördüğünüz gibi harleyin köşesi atık okumaya engel deyip diyip iade ile uğraşmadım boyarım artık orayı.Bir de iron manin biraz kıvrık geldi üst üste kitapların altına koydum onu da.Kargo özenliydi ama patpatlı şeylere sarmışlar.Kargo ücreti dezavantajdı 16tl sabit kargo ne zaman sonra ücretsiz onu da bilmiyorum yazmıyordu.Bu aksilikler dışında bunları okumak için aşırı aşırı heyecanlıyım ve mutluyum. 

4 yorum:

  1. İnstagram'dan yorum yaptım ama bloğun yeri ayrı. Buradan da yazayım :-)

    Alışverişini neye göre yaptın? Takip ettiğin bir okuma listesi var mı yoksa içinden gelenleri mi seçtin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogun yeri hep başka :D takip ettiğim bir okuma listem yok düşündüm çizgi roman okumak istiyorum ne okusam diye sevdiklerimden başlamak istedim harley çok severim kötü karakterlerden onun ilk cildini aldım yine aynı şekilde iron man severim onun ilk bir kaç cildini aldım batman da seri olarak bakmadım ama beyaz şövalyesini merak ediyordum direk aldım :D site tercihimde en ucuz olmasını tercih ettim

      Sil
  2. çizgi roman bayılırım da ama dediğin gibi inanılmaz pahalı yaa :) harley quinn okumadım hiç, aldım listeye saool :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hiç harley okumadım filmlerinden sevdiğim bir kötü bakalım çizgi romanı nasıl :D

      Sil