15 Ocak 2024 Pazartesi

bir kitap , bir film ve yeni ajandam

 Sevgi neydi sevgi emekti peki kış neydi kış hastalık demekti benim için bir süredir bu şekilde süren bir kısır döngü var bir hafta iyiysem diğer hafta kötü hissedip hastalanıyorum.Şimdi de bir kaç gündür sinüzit olduğunu düşündüğüm baş göz ağrım ve ek olarak her an inmeye hazır bademciklerim hafiften ağrıyor ha birde kulaklarım.Kar yağsa ne güzel olur değil mi...

15.01.2024

Bu hafta 

Okuyorum: Ateşle imtihan'ı okuyorum ortasına da geldim 187.sayfadayım ek olarak yanına da bir kitap aldım.Çapraz okuma yaparak daha çok kitap okuyorum ve tesadüf eseri oluşmuş listemden sıradaki kitabı okumaya başladım.Reşat Nuri Günteki'in Yaprak Dökümü,dizinin tekrarlarını denk geldikçe kaç kere izledim yani olayları biliyorum az çok ona rağmen kitabı çok akıcı ve merak uyandırıcıydı acaba dizideki gibi mi yoksa kitapta farklı mı diye sanırım :) 160 sayfalık bir kitaptan 5 sezonluk dizi çıkarmış senarist ve şu meşhur kürk sahnesi kitaptanmış.

İzledim: Gibi'nin 4.sezonunu izledim.Bu dizide bazı bölümlere yani diyorum bazı bölümleri ise  baya keyifle izlediğim oluyor ama bu sefer sezon olarak pek sevmedim.Bu dizide her sezon kaldıkları ev değişiyor ve hep Yılmaz'ın bi akrabasının evi oluyor bu seferki ev çok kasvetli bir evdi.

Dün bir de film izledim geçen senenin sonlarına doğru başlamıştım cumartesi uyumadan film gecesi yapmaya bu senede devam etme niyetindeyim.Film seçemedim geçen gözüme kestirdiğim batman animasyon filmini izledim.Merry Little Batman (2023)  ilk başta sıkılacağım sandım sonra aktı gitti film.

Aliexpres siparişim geldi ne zaman kullanacağım meçhul ama olsun siparişlerimin bana ulaşması iyi hissettiyor.Matt Notebook'tan küçük ajdandayı aldım aklımdaydı alsam mı almasam mı karar veremiyordum alıyım deneyim dedim yıl daha fazla ilerlemeden.Diğer ajandamdan farklı olarak bunu günlük gibi o gün nasıl hissediyorum dileğim ve şükür defteri olarak kullanmak istiyorum bakalım sene sonuna kadar dolucak mı.

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun, havalar değiştikçe hasta oluyor herkes. İyi okumalar dilerim, aynı anda farklı kitaplar okumayı seviyorum, tek kitap sıkıcı gelebiliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ,şimdi de witcher çok heyecanlı gidiyor araya kitap almak istemiyorum :)

      Sil
  2. Çapraz okuma ile bende çok daha verimli okuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir de vakit buldukça okuyunca sanki aylardır aynı kitabı okuyormuşum gibi hissediyorum araya kitap almak iyi oluyor :)

      Sil