23 Ocak 2024 Salı

geçen hafta

 

23.01.2024


Haftalık yazıyla geldim.Umarım iyisinizdir ben iyi diyeyim iyi olalım bir yanım iyileşirken başka bir rahatsızlığım baş göstermese daha iyi olacağım.

Okudum bitti: Witcher serisinin 5.kitabı Ateşle İmtihan okumaktan keyif aldığım bir seri.

İzliyorum: Avrupa Yakası'na baştan başlamıştım ara ara devam ediyorum izlemeye 4.sezona geçtim.

İzledim: Zor Ölüm 2 yi izledim.Geçen sene 1.sini izlemiştim aklıma geldikçe devam ediyorum klasik aksiyon film serisi ama eski olması Bruce Willis'in başrol olması güzel oluyor.Sonra 101 Dalmaçyalı'nın 1961 animasyonunu izledim.Çok tatlı çok güzeldi kış aylarında geçmesi ve benim bu mevsim izlemem de çok güzel oldu :)

Amazondan alışveriş yaptım uzunca bir süre sonra kitap aldım.Witcher serisinin 6.ve 7.kitapları.Pdf versiyonlarını aradım ama genelde hayran çevirisi olunca tercih etmek istemedim en uygunda amazon olunca alıverdim bu sene içinde bitirebilirim bu seriyi.Bir de Aşk ve Gurur'u aldım daha önce iş bankasından okumuştum klasiklerde can yayınlarını seviyorum kapakları filan güzel oluyor hem koleksiyon için almak istedim hem de bir de sonra can yayınlarından okumak için.

Pazar günü sabahtan geceye kadar yağmur yağdı acaba kara dönüşür mü dedik de olmadı.Bu günlerde de derecede eksileri görüyoruz ama kar yok.Yağsa da söyle hava ve mikroplar temizlense gözümüz gönlümüz de şenlense.Kış tatili çalışanlar için de olsa soğuk günlerde evde olsak dışarı çıkmasak hayat bayram olsa diye devam ettiririm ben bunu o yüzden şimdilik hoşçakalın :)

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun. :)
    Witcher serisini merak ediyorum ama daha okumak kısmet olmadı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) okunacak o kadar kitap serisi var ki sıra gelmiyor belki bir gün denk gelir okursun :)

      Sil
  2. aslında böyle günük tutar gibi okuduğunu izledğini yazmak çok iyi oluyor insan bazen nasıl yaşadığını bile unutuyor :) keyifli okumalar ve izlemeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şekil postları ben de seviyorum devamını getirmesem de hayat koşturmacasından kaçıp arada sırada böyle yazmak güzel oluyor teşekkürler :)

      Sil