6 Eylül 2016 Salı

OkuOku Kitap Alışverişi

Gecikmiş bir yazı ile karşınızdayım okumayı da yazmayı da en sevdiğim yazılardan biri olduğu için gecikmiş olsa da yazmak istedim.İki gündür gözüm yollarda kargo bekliyordum sonunda kargom elime ulaştı.Ben bu alışverişi son dakika golü ile yaptım resmen Ağustos'un sonuna doğru yaptım ertesi günde site yenilenmeye girdi.Bir gün daha dursam alışverişim olmayacaktı.İlk defa şans benden yana oldu^^
Fazla kitap almadım önceliği çok istediklerime verdim.Bu yüzden üç kitap aldım.Almamdaki en büyük etken de 9.90 indirimi olması.Ayraçları ve böyle indirimlerinden dolayı seviyorum bu siteyi.Ne kadar çok alışveriş yapmayacağım desem de böyle indirimler engel oluyor.Ama son zamanlarda yaptığım alışverişler hep alışveriş listemde olanlar.Pazar 6'lısının bir temasında alışveriş sepetinizdeki 6 kitap vardı ben onun yarısını tamamladım oradaki üç kitabı aldım alkış bana :))
Alışverişim çok güzeldi kargo da sağlamdı ama Kargalar Meclisi'nin cildinde bir ayrılma vardı dışarıdan belli olmuyor açıp elime alınca arka sayfaya bakınca anladım biraz üzüldüm ama yapıştırdım olmadı japonla yapıştırırım sağlam olur onun dışında hiç bir sıkıntı hasar yok ayraçlar yine çok güzel^.^

9 yorum:

  1. kargalar meclisi gözüme çarptı açıkcası :). rastlarsam arkasına bakıp okuyacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şık güzel bir kapağı var hemen göze çarpıyor:)

      Sil
  2. Bayramda geliyor bir an önce kargona kavuşursun inşallah teşekkürler seninde gelince bekliyorum yazını :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu takibe aldim bende beklerim sevgiler😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. OkuOku'yu ben de seviyorum, özellikle ayraçlarını tabii :D Kargalar Meclisi cildiyle benim de dikkatimi çekiyor, ah şu kapakları ne kadar albenili yapıyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi demi bencede çok güzel kapağı ve kapağı kadar içinin de iyi olduğunu okudum hep,umarım öyledir:)

      Sil