20 Eylül 2016 Salı

Bu Sıralar | Eylül 2016


Merhabalar" Bu sefer yorum yazısı yok,biraz ordan biraz burdan sohbet edelim istedim.Son zamanlarda kitap okuyamıyorum.Halbuki havalar biraz serinledi ay çok bunaldım lafları tarihe karışıyor ama gelin görün ki kitap elime gelmiyor.Bayramda bir kitap bitirdim.Siftahı yaptım gerisi yok.Şuan okuduğum kitap Hiçliğin Kıyısında,güzelde ilerliyor aslında ama işte.Biraz da aşırı yoğun yorucu geçiyor günlerim kafam dolu,kendimi kitaba veremiyorum.

Bende madem kitap okuyamıyorum kafamı dağıtayım biraz dedim.Ve hazır havalar soğumuşken neden oyun oynamıyorum dedim.Yazın bilgisayarım çok ısınınca soğuk havalar bilgisayarım için bulunmaz nimet.Favori ve benim için yeri ayrı olan oyunum The Sims 'lerime geri döndüm.Geçenlerde The Sims 2'yi özlediğimi fark ettim ama seri olarak yüklemeye üşeniyordum ki karşıma tek yükleme ile bütün paketleri olan şekli çıktı.Meğer Maxis bir zamanlar oyunculara kıyak yapıp ücretsiz yapmış.Ben sonradan öğrendim ama yine de buldum internette.Oynarken babam denk geldi hala oynuyor musun o oyunu dedi.Oynamaz mıyım hiç hemde hepsini hangisinde sıkılırsam değiştirdir 3,4 :)Nasıl özlemişsem günlerdir oynuyorum :) Kendime bir aile  yaptım balayına götürdüm dönüşte adam işe girdi.İşinde yükselirse çocuk düşünüyorlar.Birde köpeğimiz var çok tatlı ^^

Oturdum resmen oyundaki hikayemi yazıyorum.Normalde bir kaç ev oynardım bu sefer bu evi oynamayı düşünüyorum hep sıkılmazsam tabi.Soy ağacı olsun ne güzel olur.Bunun dışında dizi ve filmde izledim onları ay sonunda yazarım diye düşünüyorum.Bol bol müzik dinledim bu ayda resmen müziğe doydum.Önceden sevmediğim müzikleri dinliyorum sürekli filan.Özellikle Onur'un Ruj şarkısı ne saçma şarkı dedim öyle de hala zaten ama melodisi enerjisi çok güzel.Onun dışında Rümeysa -Anlasana taktım bu ay resmen sürekli dinliyorum.

Çok konuştum çok fazla gevezelik yaptım.Umarım sizi sıkmamışımdır.Siz neler yapıyorsunuz ne var yok ?

5 yorum:

  1. 50 yaşına gelsemde oynayacağım tek oyundur kendileri :) bayılıyorummm <3

    YanıtlaSil
  2. Şu oyunu bir oynamayan ben kaldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kalmış sayılmazsın ne istersin Sims 1,2,3,4 :D Seviyorsan böyle oyunları bence bir şans vermelisin^^ Kendi romanını yazmak gibi biraz kendi hikayeni oluşturuyorsun karakterleri,hayatları senin istediğin gibi oluyor ister öldür ister sev:)

      Sil
  3. İnşallah ya kitap baş ucumda tozlandı resmen ekime kısmet diyelim artık :)

    YanıtlaSil