4 Eylül 2016 Pazar

Bu Yazın En'leri - Mim Yazısı

Mimlendim yahu mimlendim:)) Blogumu açmadan öncede severek takip ettiğim Büyülü Ayraç  beni mimlemiş çok mutlu oldum.Çok teşekkür ederim ^^

Hemen sorulara geçelim 

1)Bu yaz okuduğun en güzel kitap:Efsane serisinin son kitabı olan Şampiyon bu yaz en beğendiğim kitap oldu.
2)Bu yaz keşfedip okuduğun en güzel kitap: Tozlu Rüyalar Kitapçısı konusu ve kapağı çok hoşuma gitmişti ve gerçekten de güzeldi tavsiye ederim.
3)Bu yaz okuduğun ve sana en büyük hayal kırıklığını yaşatan kitap:Kitaplar yapsam olurdu çünkü bir değil bir kaç kitap var.İlki Kurtlara Söyle Eve Döndüm bu kitap bana hiç bir duygu hissettiremedi büyük beklentiyle başladım ama olmadı hatta elimde süründü okuma hızımı düşürdü.İkincisi Sahte Romeo konusu o kadar güzeldi ki tiyatro üniversite yılları vs ama olmamış baş karakter çok azgın çıktı.Ve son kitapta Eleanor & Park bu kitaba da çok büyük beklentiyle başladım ama fos sürekli aynı olaylar tekrarlanıyordu sanki fazla uzatılmıştı.
4)Bu yaz izlediğin en güzel üç film: Smokin' Aces,Finding Neverland,Horibble Bosses 1 üçü de çok güzel eğlenceli filmler tavsiye ederim.
5)Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı:Brad Pitt's Cousin -Macklemore & Ryan Lewis , Fell-Radio Edit , P!nk-Just Like Fire Alice Through The Looking Glass),Derya Uluğ - Okyanus
6)Bu yazı bir kelime ile tarif et: Sıkıcı...
Sorular böyleydi ben çok zevk alarak yaptım.Umarım okurken sizinde hoşunuza giden yeni keşfettiğiniz şeyler olur.Bende Belle'nin Kütüphanesi'ni ve Kitap Tutkusu'nu mimliyorum.
Ayrıca görüp yapmak isteyen herkes davetlidir.^^

4 yorum:

  1. Mim için teşekkürler :) Yaptım bile *_*

    YanıtlaSil
  2. Bu yaz gerçekten sıkıcıydı :( Tatilde olduğum için nadir gitebiliyorum internete, şimdi gördüm mimlendiğimi. Çok teşekkürler. Tatil dönüşü mimi yapacağım ☺

    YanıtlaSil