1 Şubat 2018 Perşembe

Mim: Sinema Ve Ben


Sevgili Öneri Makinesi güzel bir mim başlatmış.Üstüne beni de etiketlemiş.Sonra Kağıttan Dünyam,Sade ve Derin ,İzeltolu 'da etiketlemiş hepsine buradan teşekkür ediyorum.Onların yazılarına ulaşmak için isimlerine tık tık.

1.Sinemada izlediğin ilk film?

İlkokul zamanında öğretmenimiz bizi hep Kurtuluş Savaşı filmlerine götürürdü bu soruyla direk o aklıma geldi.Ama bu sayılmazsa ilk lise zamanı arkadaşlarla korku filmine gitmiştik.Ne akla hizmetse hiç sevmem.Şeytan Çarpmasıydı sanırım filmin adı da.

2.Film En Güzel ....'de/da izlenir?

Sinemada da izlenir evde de çok güzel izlenir fark etmez.Zaten şimdilerde de evdeki televizyonların da sinemadan geri kalır yanı yok.

3. Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?

Patlamış mısırı çok severim olursa hayır demem.Cips de güzel gidiyor sade Ruffles yanına da yoğurtlu dip sos yaptık mı oh mis.İçecek de olabilir yeme içmeyi seven biri olduğumdan her şey olabilir çikolata bisküvi.

a. Tek başına mı kalabalık mı?

İkisi de olur hiç fark etmez.

b. Mısır mı cips mi?

Cevap bir tık üstte desem.

c. İki boyutlu mu üç boyutlu mu?

Neden 3d dışında alternatif olarak 2d de sunulmuyo?Hele benim gibi gözlüklüler için 3d sıkıntı üst üstte gözlük takınca kendimi kaynakçı ustası gibi hissediyorum hem renkleri de koyu soluk bir hale getiriyor,göze de zararlı vs.Modası geçti hadi 2d'ye geri dönelim.Sırf Thor'un son filmini 3d olunca sinemada izleyemedim.

d. AVM sineması mı sokak sineması mı?

Ah keşke sokak sineması olsa da gitsek ama yok ki kaldık Avm sinemalarına.

e. Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi, yorumlarını okumak mı?

Hmm şöyle fragmanı izlerim yorumları da okurum ama konuyu anlatan yorumlamaları sevmiyorum.Güzel izleyin ,beğenmedim kötü olmuş  ya da şu şu filmi sevenler izlesin bu tip yorumları tercih ediyorum.Çünkü zaman zaman konuyu tamamen okumam filmdeki oyuncuya yönetmene göre izlediğim olur.Filmi kendim keşfetmeyi sevdiğimden olsa gerek.

Bu mimi yapmayan kaldı mı bilmiyorum o yüzden yapmayan kim varsa bu mime davetlidir.

10 yorum:

  1. Eline sağlık ve çok teşekkürler katıldığın için 😊. Ve ne güzel birçok arkadaşımız mimlemiş seni, ne mutlu sana 😊

    Gözlük kullananlar için ekstra zor oluyor herhalde, ben de gözlük kullanıyorum aslında ama sinemaya gidince ya unutuyorum ya da 3d ise kullanmıyorum 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      senin de eline sağlık bu güzel mim için :) lens takmadığım zamanlara denk geldi benimde 3d sinema izlemek ,sinir olmuştum :D

      Sil
  2. Maalesef büyük şehirler dışında sokak sineması o kadar az ki! Mecburen hem kolaylığından hem konforundan insanlar avmleri tercih etmek durumunda kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sibelynka,
      avm sineması da hiç yoktan iyidir dediğin gibi konforlular da onlarla idare edeceğiz.

      Sil
  3. 3 boyutlu sinema hakkında ben de senin gibi düşünüyorum. Keşke alternatif sunsalar ama özellikle izlemeyi çok sevdiğim süper kahraman filmlerini hep 3 boyutlu gösteriyorlar. Bu da sinirimi bozuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      evet aynen bende öyle sinir oluyorum, neden alternatif olarak bir salonda 2d olarak gösterime sunulmuyor ki sanki salonlar tıklım tıklım da yer yok.

      Sil
  4. Yaptığın için teşekkürr ederimm . Şu 'kaynakçı ustası' kısmına çok güldümm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izel tolu,
      bende teşekkür ederim mim için :) Hahah öyle ama film mi izleyeceğim lehim mi yapacağım :D

      Sil
  5. şeytan çarpması hatırlamadım yaa. patlamış mısır ben de o ve çay çekirdek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      bende hatırlamak istemiyorum o filmi korkmuştum :) çekirdek güzel çatır çutur kola da iyi gider yanına sarı leblebide ohh :)

      Sil