29 Temmuz 2018 Pazar

2018 Dünya Kupası | Mim

Herkese merhabalar günler günler önce sevgili Periodic Library beni bu güzel mime etiketlemişti.Ama şu sıralar günlerim koşuşturma ve yorgunlukla geçtiğinden hiç bir şeye vakit bulamıyorum ne yazık ki.Mimi yapmak anca bugüne kısmet oldu.Kendisine buradan çok teşekkür ederim,onun yazısına ve bloguna da ulaşmak için ismine tık tık.

1. 2018 yılında okuduğunuz 12 kitabı rastgele seçiyorsunuz.
2. Bu 12 kitabı 4'lü gruplara ayırıyorsunuz.
3. Her grubun kazananını belirliyorsunuz.
4. Kazananları da kendi aralarında kapıştırıp kupanın sahibini buluyorsunuz :D
5. Son olarak mimin kaynağından, sizi mimleyen blog arkadaşınızdan bahsedip mimin daha çok kişiye ulaşmasını sağlamak için de en az 2 kişiyi mimlerseniz sevinirim :)



Bende baktım rastgele seçip gruplandıramayacağım her şey usulüne göre olsun dedim soldakilere yıl içinde okuduklarımı sağ taraftakine de grupları yazdım bakalım sonuçlar nasıl olucak.

A Grubu 

Bir Prense Aşık Oldum - Sabrina Jeffries
Ay Işığı - Stefan Zweig
Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi - F.Scoot Fitzgerald

B Grubu

Küller ve Kor - Sabaa Tahir
Çirkinin Aşığı - Elizabeth Taylor 
Çırak - Tess Gerritsen 

C Grubu 

Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler - Scoot Lynch 
Beyaz Zambaklar Ülkesinde - Grigory Petrov
Bu Güller Senin - Nora Roberts

D Grubu

Kirli Oyun - Sandra Brown
Mutlu Ölüm - Nora Roberts
Pasaklı Tanrıça - Sophie Kinsella

Kura şeklinde yapınca daha kolay oldu öbür türlü sevdiklerimi koyucaktım sonra hangisini seçeceğim diye kafayı yiyecektim.Gelelim grupların kazananlarına.

A Grubundan Bir Prense Aşık Oldum - Sabrina Jeffries
B Grubundan Küller ve Kor - Sabaa Tahir
C Grubundan Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler - Scoot Lynch 
D Grubundan Pasaklı Tanrıça - Sophie Kinsella

Yarı Finalde  Bir Prense Aşık Oldum - Sabrina Jeffries ile Küller ve Kor - Sabaa Tahir çarpışıyor 
Küller ve Kor finalde.

Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler - Scoot Lynch ile de Pasaklı Tanrıça - Sophie Kinsella
çarpışıyor Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler finalde.

Finale Küller ve Kor ile Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler kalıyor.Eğer burada Centilmen Piç serisinin ilk kitabı olsaydı direk onu seçerdim ama ikinci kitabında biraz sıkıldığım için onu eliyorum ve kupanın sahibi Küller Ve Kor oluyor.

Sıra geldi mimlenecek bloglara Öneri Makinesi , Kağıt Salıncak ve Kitapların Senfonisi  
Herkese mutlu pazarlar.

5 yorum:

  1. ilkay özgür,
    ben şöyle bir baktım okuduklarıma adil olamayacağım kura yöntemini seçtim :) Yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Aa ben de mi böyle yapsam, kura ile daha bir sürprizli olur :).

    Teşekkürler mimlediğin için :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      aynen aynen öyle daha sürprizli oluyor :)
      Rica ederim **

      Sil
  3. Ciddi rakiplerine rağmen birinci olduğuna göre Küller ve Kor'u çok sevmiş olmalısın.

    Bu mime ben de davetliyim ama henüz yapamadım. En kısa zamanda yapmak istiyorum çünkü bende kim kazanacak çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      Küller ve Kor'a 5 puan vermişim Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler bir puan farkla kaybetti kupayı :) Son zamanlarda okuduğum güzel distopyalardan biriydi Küller ve Kor tavsiye ederim.

      Yakın zamanda senin yazını da okumak dileğiyle o zaman **

      Sil