5 Ağustos 2018 Pazar

Mutlu Ölüm - Nora Roberts (Ölüm Serisi#4)

Ölüm Serisi #4
Türü:Polisiye,Romantik
Sayfa Sayısı:296

Yine yorum yapamadığım kitlendiğim bir kitap yorumuyla geldim.Genel de seri kitapların devamlarını okuduğumda ya da eleştirecek pek bir şey bulamadığımda bu durumda oluyorum.Serinin dördüncü kitabıyla yoluma devam ediyorum bu kitapla beraber karakterleri daha da bir sevdim.Özellikle Roarke başlarda ondan hoşlanmamıştım ama şimdilerde biraz sempati duyuyorum kendisine.Birde Peabody var ki çok tatlı bir insan kendisi.Umarım devam kitaplarında daha fazla okurum kendisini.

Roarke ve Eve aşklarının baharında cicim aylarında olduklarından sanırım birbirlerini her gördüklerinde yapışıyorlardı ve hatta zaman zaman saçma bir şekilde bu durum biraz sıkıcı olsa da kitap genel olarak güzeldi.Bu kitapta suçluyu tahmin ettim kitabın ortalarından sonra davranışlarının altında kirli sırlar olabileceğini bunun altında bir iş var diye düşündüğüm,dediğim kişi çıktı.Yorumlanacak çok bir şey de yok aslında seri romantik polisiye tarzında olduğundan yine de blogumda bulunsun diyerekten yazıyorum bir kaç satır.Belki ileride toplu olarak yorumlarım seriyi bitirebilirsem daha kolay olur öyle.

Puanım 4/5

4 yorum:

  1. Bazen ben de okuduğum bir kitapla ilgili ne yazsam bilemiyorum. İleride hatırlamak ve blogumda bir kaydı olsun istediğim için birkaç cümle de olsa karalıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      insan özellikle beğendiklerinde birde seri devamlarında tıkanıyor ne yazacağını bilemiyor ama dediğin gibi bir kaç satır karalıyoruz işte:)

      Sil
  2. Polisiyeleri severim. Bende şuan Tess' in Rizolli Isles serisinin 4. kitabını bitirmek üzereyim. Bu seriyide araştıracağım. Belki okurum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa alnıak,
      bu seride polisiye bir seri ama romantik polisiye denilebilir.Birde şuan basımları yok ne yazık ki bulmak baya uğraştırıyor o yüzden hiç bulaşma derim :)

      Sil