8 Eylül 2018 Cumartesi

Ufak Tefek Cinayetler | Dizi Yorumu


Güzel bir cumartesiden herkese merhaba.Geçenlerde Ufak Tefek Cinayetler'i bitirdim.Güncel olarak izlemedim ne değildir nasıl bir şeydir diye de hiç bakmadım baksaydım eğer mutlaka güncel izlermişim.Salı günleri Eşkıya izlediğimden dikkat etmedim belkide.Dizi sezon finaline girdi bende başladım izlemeye.İlk bölümden sağlam bir dizi olacağını hissettirdi dizi.Karakterler süper her bir karakter kendi içinde iyi,kendince planları entrikaları var hepsinin ama bir karakter var ki hep anılan Merve bomba bir karakter Cheesecake yapması bile olay tarz kadının.Diziyi götüren de kendisi aslında o ve onun entrikaları.Komik olan bir iki şey de soruşturma sahneleri özellikle manikürcü kızın sanki karşısında polis yokmuş da beş çayındaymış gibi dedikodu yapması birde öğretmen hanımın şiirsel şeylerle konuları bağlaması.

Dizi ilk bölümlerde gerçekten çok güzeldi kendine bağlıyordu ardı ardına izlettiriyordu ama yirminci bölümlerden sonra bir duraklamaya kendini tekrar etmeye başladı sanki özetlerle filan derken geldim sezon finaline.Sezon finali enfesti çok sağlam olmuş müzikleri,çekimler evet kim öldü öğreniyorsunuz ama onun dışındaki olaylar daha da güzeldi.Banyoda olanlar,şu meşhur pencerenin gösterdiği yatak odasında olanlar çok iyiydi.Sezon finali kalite kokuyordu gerçekten.

Sezon finalinde son sahnesinde hatta kim öldü öğrendik ama kim nasıl öldürdü öğrenemedik onu da bu sezon işleyecekler sanırım.Farklı tatta yerli dizi arayanlara Ufak Tefek Cinayetler'i tavsiye ederim.Ufak bir tavsiye daha Youtube'da bölüm bölüm özel sahneler mevcut ya o şekilde izleyin ya da vpn ile özetleri emin olun hiç bir şey kaçırmıyorsunuz hatta gereksiz sahnelerle boğulmuyorsunuz.Birde izlerken aşağı yorumlara bakarken yorumların cevaplarına bakmayın spoiler olabilir sonra keyfiniz kaçmasın.Herkese mutlu hafta sonları dilerim🍁

8 yorum:

  1. Benim üzerimde de bu etkiyi yarattı dizi.Ben de sezon biter bitmez bloguma bir 1.sezon özet yazmıştım. 2.sezonun daha sağlam olacağını düşünüyorum umarım çizgilerini bozmazlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşe çınar,
      umarım bir çok dizi ilk sezondan sonra biraz saçmalamaya kendini tekrar etmeye başlıyor dizi sürelerinden oda ne olucaksa hepsini ilk sezonda işlediklerinden ama bu dizinin ikinci sezonu da güzel olucak gibi umarım :)

      Sil
  2. ayyy bikaç bölüm izleyip bırakmıştıım. başka yabancı dizilere benziyo diyeee. ama arada rastgele izlediim. havalı dizi ivit. mert fırat çook severiim. merve tabisidee :) demek sonunda öldüren yine mi belli olmadı yaaaa demek ki 2. sezondaaa hımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      big little liars sanırım bu diziden alınma ya da bu diziye benziyor izlemediğim için emin değilim bende, ama bizim dizi de güzel hani :) sanırım 2 sezon sonu belli olur öldüren de.

      Sil
  3. Gerçekten sonlara doğru baydı. Ama mert fırat der susarım... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. berfçe,
      mert fırat da bir ara gelgitler yaşadı dengesizleşti sonralar doğru toparladı.Çizgisini bozmayan Taylan taytay sezon finalin de o da çok iyidi :)

      Sil
  4. heey yeni sezon nasıl gidiyooo. yeni oyuncu gördüm ushan çakır pek seviyom kara ekmek dizisindeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      yeni sezon ilk bölümü pek beğenmedim ama bu haftaki daha iyiydi.Aaa evet orada oynardı değil mi o pek fena çıkacak gibi oda bakalım :)

      Sil