18 Eylül 2018 Salı

Dolunayda Aşk - Nora Roberts


Türü:Romantik
Sayfa Sayısı:456

Arka Kapak Yazısı:Romanın kahramanı Tory Bodeen, doğduğu kasaba olan, Güney Carolina'daki Progress'e on sekiz yıl sonra geri döner. Genç kız, acı dolu geçmişiyle yüzleşme ve sekiz yaşında ufacık bir kızken kaybettiği arkadaşı Hope'un ölümündeki sırrı çözme isteğiyle geri dönmüştür. Arkadaşını öldüren kişiyi bulacak ve bir zamanlar kendisine ihanet etmiş olan kasabayla uzlaşacaktır. Ancak, sahip olduğu psişik güçler Tory'nin dünyayla iletişim kurmasını zorlaştırmakta, bu özelliği içe dönük kişiliği ile birleştiğinde insanların ondan ürkmesine neden olmaktadır. Yine de, hediyelik eşya dükkanını açınca, tüm kasaba halkının ilgi odağı haline gelir. Ölen arkadaşının annesinin nefret dolu tepkilerine rağmen Tory'nin acılarını dindiren de Hope'un ağabeyi Cade olur. İki genç arasında gelişen aşk, genç kızın hayatına bir ışık gibi doğmuştur. Tory inanamadığı bir mutluluk içinde kasabada dostlar edinmeye ve kendine bir hayat kurmaya başlarken, geçmişin hayaletleri geri gelir. Hope'un katili, Tory'nin de peşine düşmüştür...

Yorumum:Yorumlardan dolayı güzel olacağı umuduyla başladığım bir kitap daha.Kalın ve ağır ilerleyen bir kitap bana göre.Nedense kendimi kitaba adapte edemedim içine giremedim bir türlü sıkıla sıkıla sonunu merak ettiğimden katil acaba ki diye düşünerekten okudum.Yazarın Ölüm serisi ile Gelin serisini çok severek okuyorum ama bağımsız bir romanında aynı tadı alamadım.Yarım bırakmayı düşündüm ama katili merak etmiştim.Bu kitaptan önce de Minyatürcü'ye başlamıştım onda da tat alamadım yarım bıraktım.Son zamanlarda okumak için tercih ettiğim kitaplar da mı bende mi bir sıkkınlık var çözemedim.Dolunayda Aşk benim için okumasam da olur dediğim kitaplardan biri seveni çok ama ben beğenemedim ne yazık ki.

Puanım 2/5

4 yorum:

  1. Nora Roberts'ın kitaplarını sık sık okuyorsun. Belki yazara biraz ara vermen gerekiyordur. En sevdiğin yazarda bile kitaplarını arka arkaya okuyunca etkilenme oranın düşüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      haklısın aslında biraz ara vermek iyi gelebilir.Birde kitaplığımda birikenleri okuduğum zaman da böyle istemsizce sıkılabiliyorum aklım yeni aldıklarımda kalıyor çocuklar gibi :)

      Sil
  2. demek ki seeeen seri nora seviyooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      sanırım öyle iki serisini de okudum ikisi de güzeldi :)

      Sil