19 Eylül 2019 Perşembe

Ya Sonra Bulamazsam Stok Yapmalıyım Adlı Kitap Alışverişi

Kitaplığımda okunmayan kitap sayısı üç hanelere doğru gitmeye başladı ve bu beni korkutuyor.Ama  kendimi şöyle avutuyorum bu türden bir sürü kitap topladım da hepsini birden okumak zorunda değilim.Şimdi okurum ileride okurum.Tarihi aşkın basımının gittikçe azalması ya bulamazsam pdf de okumak istemiyorum kitaplığımda olsun isteği alışveriş yapmamı körüklüyor.Zamanında marketlerden almadım da nasıl olsa alırım diye düşünüp bir kaç tane almıştım.Eskiden bu kadar arşivci değildim kitap konusunda.


Geçtiğimiz aylarda Bkm kitaptan bir kaç eksiğimi almıştım.Ama aklım hala alamadıklarımdaydı.Bu ay yine paramı denkleştirip bunları aldım almadığım bir kaç tane kaldı onlardan da emin olamadım pek yorum yoktu internette olanlar da olumsuz yorumlardı. Julia Quinn 'den beş tane eksiğim kaldı.Lisa Kleypas'dan da iki tane onları da alırsam huzura ermiş olacağım.Gerçi o zamana hala istediğim yazarlar var onları da toplamaya başlarım eksikler hiç bitmez :)


Gelelim alışverişimin ikinci kısmına ikinci el kısmına.Bu kısım resmen yetiştin yetiştin yoksa kapanın elinde kalıyor hesabı.Instagramda bir hesaptan aldım bu kitapları geçen sefer aldığım yer en az 5 tane alabiliyorsunuz tanesi 6 lira.On gün boyunca da kitap eklendikçe seçiyorsunuz.Hesabın bildirimlerini açtım ki sonra kitaplar kalmamış oluyor.İstediğim kalan Judith McNaught kitaplarını aldım ben de.Sonsuza Kadar'ın eski kapaklısını istiyordum kaçırdım yeni çirkin kapaklıyı aldım.

Kitaplar temiz, ucuz düzgün tek sıkıntısı kargolama direk kargo poşetine koyuyor satan kişi bir poşete sarsa çok daha memnun olacağım ya da baloncuklu naylon ben onlara sarıyorum kitapları ki metresi de ucuz ama işte herkes dikkat etmiyor takas olaylarında da bunlar oluyor.İki seferdir düzgün geliyor kitaplar ama hadi bir gün gelmezse.Alışveriş yapıyorum da bir yandan da bunları düşünüyorum.


Kitaplarımın toplu görüntüsü böyle ve hala doymadım hala bakınıyorum ucuz denk getirirsem alıyorum.Ben bunları böyle toplarken umarım diğer okumak istediğim türler de baskı sorununa girmez de ben bu kısır döngü içine sıkışıp kalmam.Kim bilir bunları ne zaman okuyacağım ama kitaplığımda olmaları bende olmaları bile huzur verici.Öyle işte kitaplı günler herkese :)

7 yorum:

  1. Bu türü merak etsem de baskı bulma sıkıntısına girmemek adına pek el atmıyorum. :)
    Ama uygun fiyatlı görünce insan dayanamıyor. Umarım hepsini en kısa sürede ve keyifle okursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyata bulamasaydım pdf okumayı düşünüyordum baktım uygun fiyat alıyım kitaplığımda da olsun isteği oldu :) Teşekkür ederim **

      Sil
  2. Ahh bu yayınevleri :) Başlık alışverişin tam anlamıyla özeti teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  3. Historical seven biri olarak yazını gözümde kalplerle okudum :-)

    Bence iyi yapıyorsun. Bkm Kitap'a Lisa'nın kitapları için bakayım dedim sadece Vazgeçmem Senden indirimdeydi. Diğerlerinin satışı yok. Merak ettiğim bir yazar. Umarım kitaplarını bulabilirim.

    Hepsini keyifle oku canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her historicial bulup aldığımda gözümde kalpler kalbimde pır pır sevinçler oluşuyor kendimi huzurlu hissediyorum :)

      Ucuz bulup alabilmek için her yeri talan ediyorum umarım sende denk gelip alırsın ve umarım keyifle okursun.Çok teşekkür ederim daha niceleri senin olsun :)

      Sil