1 Eylül 2019 Pazar

Biraz Eylül Biraz İç Dökme


Eylül geldi hoş geldi.Yazı bitiriyoruz aslında bizim burada bitti sayılır eskiler hep der Ağustos'un yarısı yaz yarısı sonbahardır diye.Öyle de oldu akşamları serin oluyor gündüzleri dışarısı hafif sıcak evler iyi bahar havası gibi.Haftaya gideceğimiz tatili de atlatırsak memnun olacağım.Umarım kalabalık değildir de biraz daha rahat geçer tatil.

Aslında konum Eylül değil eylül bahaneydi yazmak için.Biraz içimi dökmek istiyorum.Şu sıralar iyi değilim ruhen olarak.Kafam rahat değil o rahat olmayınca ruhum da rahat değil ve canım bir şeyler yapmak istemiyor.Bir gün istiyorsa diğer gün bom boş hiç bir şey yapmadan geçiyorum.Tamam ya yaparım izlerim nasıl olsa diye kenara alıyorum,daha geçen örgü örmek istiyorum diye başladım bir sıra bile gitmedim kaldı öyle.Kafam rahat olmadığından bir şeylerden keyif alamıyorum yapamıyorum günde iki üç tane film izleyen ben izleyemiyorum afakanlar basıyor moralim bozuluyor.Her şeyi kafaya takıyorum her şeyi ve strese bağlı vücudumda yaralar çıkmaya başladı ezgama diyor doktor bol bol kremleniyorum bir yeri geçiriyorum diğer tarafımda çıkıyor.Nasıl yapacağım bilmiyorum kendimi ruhumu biraz nasıl hafifleteceğim bilmiyorum.Biraz da sanırım bazı şeyleri sürekli ertelediğimden canım sıkılıyor üstüme üstüme geliyorlar gibi geliyor.

   
Bir kaç gündür defterlerimi toparlayacağım.Bu sene farklılık yapıp büyük deftere kullanayım dedim internettekilere özenip ama istediğim gibi olmadı rahat edemedim bazı şeyleri küçük defterime geçirip oradan devam edeceğim geçireceğim de üç beş sayfadır onu bile yapamadım.

Bir ara ne güzel haftalık yazı yazıyordum oda kaldı gitti.Sanki onu da iki hafta filan yazmışımdır ayın yoğun geçtiği zamanlar :) Ağustos ayında yorumunu yazmadığım bir kitap var.Hayırlısı ne diyelim belki gelecek günler daha güzel geçer kim bilir.

8 yorum:

  1. Büyük geçmiş olsun. Egzamanın nasıl hissettirdiğini bilirim, özellikle kış havası sonucu burnumda oluşan egzama tam işkence benim için.

    Hiç sorma, o boşluğa düşmüş hissi bende de mevcut. Daha doğrusu arkadaşlarımın bir şekil hayatlarını yoluna soktuğunu görünce ben de benimkinin hemen düzelsin istiyorum ama biraz zaman geçecek o belli oldu. Umarım her şeyi yoluna sokabileceğimiz bir ay geçiririz 🤲

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bellenin kütüphanesi,
      Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :) Dilerim benim gibi olmazsın çünkü ben senelerdir bir şey olsun diye bekliyorum ama olmuyor ara ara da çok şiddetleniyor düşüncelerim ve böyle boşluğa düşüyorum sonra geçiyor alışıyorum bir süre acıtmıyor bazı şeyler sonra tekrar, kısmet şimdilik dileğim Eylül'ün güzel geçmesi **

      Sil
  2. Öncelikle geçmiş olsun. Kendine dikkat et lütfen. Her şey zamanla yoluna girer, yeter ki sağlığından olma.

    Erteleme insanın başını ciddi belaya sokuyor. Hem yapman gerekeni yeterli zaman kalmadığı için güzel şekilde yapamıyorsun hem de her anında ertelediğin şeyi düşünüyorsun. Bunu çok yaptığım için biliyorum. Bir gün hiçbir şeyi ertelemeyen ve işlerini günlük halleden biri olmak istiyorum. Belki sana da iyi gelir bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere blog,
      Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :) Ben de ertelememek düzenli biri olmak istiyorum zaman zaman çok güzel bir şekilde bunu yapıyorum ama bir süre sonra ipin ucu kopuyor ve ben yine ertelemeye aman demeye başlıyorum.Umarım her şey düzenli ilerlediği ertelemediğimiz günler olur.

      Sil
  3. Geçmiş olsun, stres gerçekten hastalıkları körüklüyor. Umarım tez zamanda geçer. Ruhen iyi olmadığımda ben de aynı oluyorum. Her şey yoluna girmesi dileğimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :) Önce ruhumuzun iyi olması gerekiyor ki biz de iyi olalım.Umarım her şey daha da güzelleşir.

      Sil
  4. ay boşver düşünme olur öyle bazen ya. iyi tatiller, bak tatil dönüşü iyi olur yine. hıhım blogunu unutma tabii. seviom biliyon yazılarınııı kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin güzel sözlerin için çok teşekkür ederim :) Daha güzel günler senin olsun.

      Sil